Nekonvenční kolejové dopravní systémy
Unconventional railway systems
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Podzimek Tomáš
Vedoucí práce
Kalivoda Jan
Oponent práce
Kolář Josef
Studijní obor
bez oboruStudijní program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelObhájeno
2017-09-07Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem bakalářské práce Nekonvenční kolejové systémy je posoudit použitelnost nekonvenčních kolejových systémů v České Republice. Nejdříve je nutné provést rešerši těchto systémů, včetně jejich technických parametrů, aby se mohly rozdělit podle jejich použití. Je také nutné zjistit, jak si nekonvenční systémy stojí z ekonomického hlediska. K posouzení použitelnosti těchto systémů v ČR je nutné zvolit zástupce konvenčních systémů a porovnat je s nekonvenčními na základě provedené rešerše. Po vzájemném srovnání by mělo být jasné, jestli nekonvenční systémy mají své opodstatnění v ČR, což je cíl mé práce. The subject of the bachelor thesis Unconventional railway systems is assessment of usability of these systems in the Czech Republic. First, it is essential to make sufficient research of these systems, including their technical data, so it is possible to divide them into the categories depending on their use. It is also important to find out their economics. To be able to assess usability of these systems in the Czech Republic it is necessary to choose representatives of conventional railway systems and compare them with unconventional railway systems using data from the research. The comparison should give the answer whether the unconventional systems could be used in the Czech Republic, which is the goal of this thesis.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12120 [299]