Novinky

Department of Automotive, Combustion Engine and Railway

Kolekce v této komunitě

Poslední příspěvky

  • Model řazení převodovky se synchronizační spojkou 

    Autor: Zeman Tomáš; Vedoucí práce: Achtenová Gabriela; Oponent práce: Novotný Bohuslav
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-01)
    Cílem diplomové práce je vytvoření modelu řazení synchronizační spojkou v mechanické automobilové převodovce v prostředí GT-Suite. Součástí práce je i rešerše modelů synchronizačních spojek, kalibrace modelu pomocí naměřených ...
  • Návrh modulární stavby čela nízkopodlažní tramvaje 

    Autor: Zelený Vojtěch; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Vokoun Jiří
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-01)
    Obsahem diplomové práce je zohlednění požadavků pasivní bezpečnosti při srážce tramvaje s chodcem.
  • Zástavba a integrace pohonné jednotky pro pohon bagru 

    Autor: Raikwaparn Gagan; Vedoucí práce: Doleček Vít; Oponent práce: Kadlec Jaroslav
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-02)
    Většinou v automobilovém průmyslu je cílem rozvoje jakéhokoliv nového stroje od stávajícího stroje, jehož cílem je většinou využívat díly, které jsou ve výrobě, nebo provádět minimální úpravy stávajících dílů nebo navrhnout ...
  • Měření okamžité teploty pístu 

    Autor: Neelavara Prathik; Vedoucí práce: Emrich Miloslav; Oponent práce: Tomiška Luboš
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-06)
    Během této výzkuymné práce bylo úspěšně provedeno měření teploty pístu pomocí mikrovlnného telemetrického systému v laboratoři motoru Scania CV AB. V čase zpřísňujících se emisních předpisů a příchodu technologie elektrických ...
  • Měření teploty pístu zážehového motoru 

    Autor: Balasubramanian Sugesh; Vedoucí práce: Hořenín Jindřich; Oponent práce: Doleček Vít
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-02)
    Navrhnout instalaci termočlánků do různých míst vzájemně se pohybujícího pístu v zážehovém motoru s válcovým otvorem o průměru 74,5 mm a zdvihem pístu 85,9 mm. Navrhněte flexibilní vedení drátu do konektorového bloku ...
  • Návrh přívodu plynu pro komůrkový motor 

    Autor: Nithyanandham Nishanth; Vedoucí práce: Syrovátka Zbyněk; Oponent práce: Takáts Michal
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-06)
    Diplomová práce se zabývá návrhem dodatečné dodávky plynu do předkomůrky pro 4-válcový plynový motor. Pomocí softwaru PTC Creo.3-D byl vytvořen CAD model a výrobní výkresy plynového zásobníku. GT-Power software byl použit ...
  • Design and validation of the test bench for the torque of electric motors 

    Autor: Manore Aishwarya; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-22)
    Design and validation of the test bench for the torque of electric motors
  • Přehled a trendy ve vývoji převodovek osobních automobilů 

    Autor: Rémišová Monika; Vedoucí práce: Achtenová Gabriela; Oponent práce: Morkus Josef
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-02)
    RÉMIŠOVÁ M., Přehled a trendy ve vývoji převodovek osobních automobilů, Praha 6, 2018. Bakalářská práce na Strojní fakultě ČVUT v Praze. Vedoucí bakalářské práce doc. Dr. Ing. Gabriela Achtenová. 47 stran, 3 obrázky, 27 ...
  • Optimalizace návrhu předního přítlačného křídla vozu Formula Student 

    Autor: Ševčík Martin; Vedoucí práce: Hatschbach Petr; Oponent práce: Mareš Bohumil
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-02)
    Tématem této bakalářské práce je optimalizace předního křídla pro vůz Formula Student týmu CTU CarTech. Návrh je proveden pomocí CFD výpočetního software Star CCM+.
  • Výpočet trakčních vlastností třívozové tramvajové soupravy 

    Autor: Čermák Pavel; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Kalivoda Jan
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-09)
    Téma mé bakalářské práce vniklo v návaznosti na projekt pro transport a zpracování směsného komunálního odpadu (dále jen SKO), který začal v rámci volitelného předmětu Strojírenské konstruování IV. Moje bakalářská práce ...
  • Přeplňovaný dvouválcový zážehový motor pro nasazení ve voze pro závody Formula Student/SAE 

    Autor: Mašín Jiří; Vedoucí práce: Vítek Oldřich; Oponent práce: Navrátil Jiří
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)
    Tato práce posuzuje potenciál dvouválcového přeplňovaného zážehového motoru s přímým vstřikováním s restriktorem v závodním formulovém voze dle pravidel Formula Student/SAE. Pro posouzení byly provedeny termodynamické ...
  • Characteristics of Fifth Wheel and its Influence on Handling and Maneuvering of Articulated Heavy Vehicles 

    Autor: Nigam Rishabh; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-05)
    Characteristics of Fifth Wheel and its Influence on Handling and Maneuvering of Articulated Heavy Vehicles
  • Optimalizace členů pohonného řetězce automobilu s ohledem na zástavbový prostor, hluk a vibrace 

    Autor: Hedrichová Helen; Vedoucí práce: Miláček Ondřej; Oponent práce: Zoul Václav
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-05)
    Cílem diplomové práce je virtuální design převodového ústrojí s ohledem na instalační prostor a NVH požadavky. V první části práce je představení hybridních vozidel, poloos a dvouhmotých setrvačníku. Pro design poloosy a ...
  • Studie primárního a sekundárního vypružení podvozku vysokorychlostní jednotky 

    Autor: Mihulec Michal; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Čapek Jan
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-09)
    Tématem diplomové práce je studie primárního a sekundárního vypružení podvozku vysokorychlostní jednotky. V teoretické části jsou popsána řešení pojezdů vysokorychlostních vozidel s provozní rychlostí vyšší než 300 km/h. ...
  • Návrh umístění a upevnění sedadel v interiéru nízkopodlažní tramvaje 

    Autor: Mareš Václav; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Vokoun Jiří
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-09)
    Obsahem práce je návrh konzole pro dvojsedák nízkopodlažní tramvaje
  • Comparison and optimization of 2 approaches for the modelling of a carbon fibers reinforced thermoplastic 

    Autor: El Archi Youssera; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-22)
    Comparison and optimization of 2 approaches for the modelling of a carbon fibers reinforced thermoplastic
  • Fragmentation of brittle structures : simulation driven testing 

    Autor: Maubert Charles; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-22)
    Fragmentation of brittle structures : simulation driven testing
  • Simulation tool for hybrid vehicle performances 

    Autor: Moreau Cléo; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-22)
    Simulation tool for hybrid vehicle performances
  • Hybridní vozidlo s prodlužovacem dojezdu 

    Autor: Štěpán David; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Morkus Josef
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-08)
    Cílem této bakalářské práce bylo prozkoumat problematiku sériových hybridních vozidel. Rešerše poskytuje přehled hybridních vozidel se zaměřením na sériové hybridy, jejich konstrukci, zaměření a problematiku. V praktické ...
  • Hybridní pohony sportovních a soutěžních vozidel 

    Autor: Teršíp Jakub; Vedoucí práce: Morkus Josef; Oponent práce: Baněček Jan
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-08)
    Tato bakalářská práce se zabývá základními koncepty, které jsou charakteristické pro technologii hybridních automobilů. Práce je primárně zaměřena na problematiku sportovních a závodních hybridních vozidel. Jmenovitě se ...

Zobrazit další