ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Diplomové práce - 12120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Diplomové práce - 12120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Nekonvenční způsob hodnocení emisního chování vozidel v reálném provozu

Unconventional method for evaluation of vehicles emission under real driving conditions

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Filip Hudaček
Vedoucí práce
Klír Vojtěch
Oponent práce
Císař Vojtěch
Studijní obor
Motorová vozidla
Studijní program
Dopravní a transportní technika
Instituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Táto diplomová práca je zameraná na nekonvenčný spôsob hodnotenia emisného chovania vozidiel v reálnej prevádzke. V úvode práce je predstavená problematika zloženia emisií výfukových plynov pri meraní emisií osobných a ľahkých úžitkových vozidiel v reálnej prevádzke, aktuálne spôsoby hodnotenia týchto emisií a legislatívne požiadavky na priebeh a limity nameraných emisií výfukových plynov. V ďalšej časti práce je popísaný návrh a výroba zariadenia na odber a uskladnenie výfukových plynov osobných a ľahkých úžitkových vozidiel pre ich následnú analýzu v laboratórnych podmienkach. V závere práce je overená funkčnosť a vypovedajúca schopnosť tohoto zariadenia a výsledky sú porovnané s hodnotami nameranými pomocou homologovaného zariadenia PEMS.
 
This diploma thesis is focused on an unconventional way of evaluating the emission behaviour of vehicles in real driving conditions. In the introduction of the thesis, the problem of exhaust emissions composition in the measurement of passenger and light commercial vehicle emissions in real driving conditions, the current methods of evaluation of these emissions and the legislative requirements for the course and limits of measured exhaust emissions are presented. The next part of the thesis describes the design and manufacture of device for the collection and storage of exhaust gases of passenger cars and light commercial vehicles, for their subsequent analysis in laboratory conditions. In the conclusion of the thesis the functionality and the predictive capability of this device is verified and the results are compared with the values measured with the homologated PEMS device.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/97255
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.844Mb)
PRILOHA (570.3Kb)
PRILOHA (355.3Kb)
POSUDEK (353.2Kb)
POSUDEK (208.3Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 12120 [456]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Hodnocení emisního chování vozidel v provozu 

    Autor: David Štěpán; Vedoucí práce: Klír Vojtěch; Oponent práce: Beránek Vít
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
    Tato diplomová práce se věnuje hodnocení emisního chování vozidel v provozu. Dílčím cílem bylo poskytnout přehled legislativy platné na území EU a uvést rozdíly v hodnocení emisního chování provozovaných vozidel mezi ...
  • Popis emisního chování vozidel v reálném provozu 

    Autor: Jan Brich; Vedoucí práce: Klír Vojtěch; Oponent práce: Beránek Vít
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-05)
    Tato diplomová práce se věnuje popisu emisního chování vozidel v reálném provozu. Zaměřuje se na kategorii vozidel M1 poháněných spalovacím zážehovým motorem. První část práce pojednává o vývoji emisních norem a tvorbě ...
  • Měření výfukových emisí motocyklů za reálného provozu 

    Autor: Vojtěch Císař; Vedoucí práce: Vojtíšek Michal; Oponent práce: Beránek Vít
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
    Tato práce se zabývá emisemi, výhradně výfukovými plyny, které vypouští vozidla kategorie L (motocykly a jiná lehká vozidla) poháněná spalovacími motory. V textu je pojednáváno zejména o měření jednotlivých složek výfukových ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV