Bakalářské práce - 32116
Zobrazují se záznamy 21-40 z 303
-
Analýza kvality CX vybrané služby metodou Mystery Shopping
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)Cílem bakalářské práce je analýza kvality zákaznické zkušenosti vybrané služby metodou Mystery Shopping. Na základě stanovených standardů a sestaveného Service Blueprintu vybrané služby jsou identifikovány oblasti zkoumání, ... -
Marketingová analýza produktu v automobilovém průmyslu
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Skokanová Dagmar
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)Cílem této bakalářské práce je analýza vozu Kodiaq ve společnosti Škoda Auto a.s. a návrh další možné marketingové strategie, která by se dala aplikovat na budoucí generaci vozu. V první části se tato práce věnuje teoretickému ... -
Využití internetu při náboru zaměstnanců
; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Dvořáková Zuzana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-31)Tato bakalářská práce zkoumá vliv internetu a sociálních sítí na procesy náboru zaměstnanců s cílem identifikovat a vyhodnotit efektivitu nástrojů a přístupů používaných organizacemi pro nábor a navrhnout zlepšení pro ... -
Analýza marketingu vybrané technologické firmy
; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Macák Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-02)Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a hodnocením marketingové strategie značky BMW. V teoretické části jsou popsána východiska pro stanovení účinného marketingu zahrnující marketingové koncepty, základy strategického ... -
Pomoc fotbalové společnosti proniknout na zahraniční trh: Definování strategie mezinárodního rozvoje
; Vedoucí práce: Montenero Vincent Blaise; Oponent práce: Fanta Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu strategie klubu Bohemians Praha 1905 a.s. pro vniknutí na mezinárodní trh a navrhuje změny, které by měly společnosti pomoci. Teoretická část popisuje internacionalizaci jako ... -
Návrh komunikační kampaně pro vybranou organizaci
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Šikýř Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-01)Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro vybranou organizaci. Hlavním cílem bakalářské práce je analýza současného stavu komunikačních aktivit a návrh komunikační kampaně. Teoretická část práce vymezuje ... -
Zpracování dat a nástroje Business Intelligence v týmu datové kvality
; Vedoucí práce: Kubálek Tomáš; Oponent práce: Kaiser Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)Práce se zaměřuje na řešení zpracování dat a využití metod Business Intelligence v týmu Datové kvality v jedné z největších bank v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části ... -
Marketing mezinárodních sportovních akcí v oblasti automobilového průmyslu
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Bronec Oldřich
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-05)Tato bakalářská práce se zabývá marketingem mezinárodních sportovních akcí v oblasti automobilového průmyslu s cílením na závody Formula One. Cílem je popsat, jakým způsobem se nyní pracuje s marketingem v prostředí ... -
Optimalizace onboardingového procesu ve vybrané společnosti
; Vedoucí práce: Chmielová Dalajková Iveta; Oponent práce: Hykš Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)Bakalářská práce se zaměřuje na inovace v personální oblasti a hodnotí konkrétní iniciativu optimalizace onboardingového procesu ve vybrané společnosti s důrazem na integraci digitálních trendů v oblasti lidských zdrojů. ... -
Návrh intranetu pro vybranou firmu
; Vedoucí práce: Kubálek Tomáš; Oponent práce: Andres Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vnitrofiremního prostředí intranet pro vybranou firmu v prostředí Microsoft SharePoint. Teoretická část seznámí s problematikou ICT a především intranetu. Jsou rozebrány výhody jeho ... -
Využití umělé inteligence v marketingové kampani firmy Golf Europe
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Makovský Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-05)Tato bakalářská práce se zabývá integrací umělé inteligence (AI) do marketingových strategií společnosti Golf Europe. Práce zkoumá, jak AI může zlepšit personalizaci, automatizaci a celkovou efektivitu marketingových ... -
Řízení projektu neziskové organizace
; Vedoucí práce: Fanta Petr; Oponent práce: Vymětal Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou projektového plánu konkrétního projektu neziskové organizace Police Symphony Orchestra – Předpremiéry filmu Velký finále v Polici nad Metují. V teoretické části této práce jsou popsány ... -
Návrh komunikační kampaně v digitálním prostředí
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Knihová Ladislava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-02)Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikační kampaně. Cílem bakalářské práce je návrh komunikační kampaně startupu v digitálním prostředí. Teoretická část práce nabízí souhrn relevantních teoretických poznatků, získaných ... -
Generace Z: kulturní hodnoty a přístup k práci v multikulturním prostředí.
; Vedoucí práce: Ostapenko Galina; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-02)Tato bakalářská práce se snaží prozkoumat hodnoty a postoje generace Z (Gen Z) k práci a životu ve čtyřech odlišných zemích: České republice, Francii, Německu a Mexiku. S využitím pečlivě navrženého souboru 16 otázek si ... -
Komunikace vybraného podniku na sociálních sítích
; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Knihová Ladislava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-01)Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a optimalizaci marketingové komunikace vybrané značky v online prostředí. Hlavním cílem je identifikovat a pochopit potřeby a preference cílové skupiny značky, zhodnotit efektivitu ... -
Návrh komunikační kampaně vybrané technologické firmy
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Knihová Ladislava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-01)Práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro technologickou firmu specializující se na poskytování služeb v oblasti řízení IT služeb, řízení IT provozu, integrovaného řízení rizik a řízení služeb zákazníkům. Cílem práce ... -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
; Vedoucí práce: Švihlíková Svatava; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-07)Bakalářská práce se zabývá Public Relations s cílem analyzovat public relations hokejového týmu Sparta Praha se zaměřením na fanoušky. V teoretické části jsou definovaná public relations, dále je popsána historie, východiska ... -
Benefity a péče o zaměstnance v organizaci
; Vedoucí práce: Chmielová Dalajková Iveta; Oponent práce: Šikýř Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku spokojenosti s poskytovanými za-městnaneckými benefity ve společnosti XYZ s. r. o. Cílem bakalářské práce je zhodnotit stávající systém zaměstnaneckých benefitů ve společnosti ... -
Analýza marketingu koncernu Volkswagen Group na evropském trhu
; Vedoucí práce: Mervart Michal; Oponent práce: Šeráková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-06)Cílem bakalářské práce je analyzovat fungování marketingu v automobilovém koncernu Volkswagen Group na evropském trhu, případně navrhnout zlepšení v určitých oblastech marketingové komunikace. Práce se dále zaměřuje na ... -
Návrh intranetu pre vybranú spoločnosť
; Vedoucí práce: Kubálek Tomáš; Oponent práce: Andres Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)Táto bakalárska práca sa zameriava na vytvorenie návrhu tímového webu v SharePointe. V prvej kapitole teoretickej časti je definovaná komunikácia vo všeobecnosti, firemná komunikácia, jej formy a rôzne komunikačné kanály. ...