Zobrazují se záznamy 21-40 z 308

    • Internetový prodej osobních automobilů 

      Autor: Tobiáš Forejt; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Mládek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Cílem mé práce je porovnat tradiční metody prodeje s moderními internetovými přístupy a posoudit jejich ekonomické přínosy a potenciální rizika. Ve své práci jsem provedl průzkum mezi prodejci a potenciálními kupci, aby ...
    • Moderní technologie marketingu, prodeje a distribuce automobilů 

      Autor: Marian Zámečník; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na průzkum a analýzu nových technologií v marketingu, které se používají v prodeji a distribuci automobilů. Hlavní pozornost je věnována možnostem využití umělé inteligence v marketingových ...
    • Uvedení nového produktu na trh v automobilovém průmyslu 

      Autor: Jaroslav Medulič; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Hřebík František
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-05)
      Tato bakalářská práce se zabývá marketingem, prodejem a distribucí automobilů značky Kia na českém trhu s důrazem na zavedení nových produktů. Práce analyzuje stávající postupy a technologie společnosti, identifikuje ...
    • Optimalizace SEO pro zvýšení výkonnosti společnosti 

      Autor: Matúš Ondruššek; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Bakalářská práce je zaměřena na problematiku optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Práce se zabývá tím, jak stránku přizpůsobit technicky a obsahově. Práce popisuje, jak pracovat s klíčovými slovy v obsahu a v ...
    • Marketingová olympiáda na sociálních sítích: influencer jako obchodní partner 

      Autor: Daniel Štípek; Vedoucí práce: Knihová Ladislava; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku influencera jako obchodního partnera firem či značek. Autor se zabývá etickou otázkou spojenou s transparentním označováním spolupráce mezi influencerem a daným podnikatelským ...
    • Analýza kvality CX vybrané služby metodou Mystery Shopping 

      Autor: Adéla Nováková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)
      Cílem bakalářské práce je analýza kvality zákaznické zkušenosti vybrané služby metodou Mystery Shopping. Na základě stanovených standardů a sestaveného Service Blueprintu vybrané služby jsou identifikovány oblasti zkoumání, ...
    • Marketingová analýza produktu v automobilovém průmyslu 

      Autor: Eliška Došková; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Cílem této bakalářské práce je analýza vozu Kodiaq ve společnosti Škoda Auto a.s. a návrh další možné marketingové strategie, která by se dala aplikovat na budoucí generaci vozu. V první části se tato práce věnuje teoretickému ...
    • Využití internetu při náboru zaměstnanců 

      Autor: Karina Luzik; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Dvořáková Zuzana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-31)
      Tato bakalářská práce zkoumá vliv internetu a sociálních sítí na procesy náboru zaměstnanců s cílem identifikovat a vyhodnotit efektivitu nástrojů a přístupů používaných organizacemi pro nábor a navrhnout zlepšení pro ...
    • Analýza marketingu vybrané technologické firmy 

      Autor: Kateřina Nývltová; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Macák Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-02)
      Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a hodnocením marketingové strategie značky BMW. V teoretické části jsou popsána východiska pro stanovení účinného marketingu zahrnující marketingové koncepty, základy strategického ...
    • Pomoc fotbalové společnosti proniknout na zahraniční trh: Definování strategie mezinárodního rozvoje 

      Autor: Patrik Vala; Vedoucí práce: Montenero Vincent Blaise; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu strategie klubu Bohemians Praha 1905 a.s. pro vniknutí na mezinárodní trh a navrhuje změny, které by měly společnosti pomoci. Teoretická část popisuje internacionalizaci jako ...
    • Návrh komunikační kampaně pro vybranou organizaci 

      Autor: Šimon Kutil; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-01)
      Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro vybranou organizaci. Hlavním cílem bakalářské práce je analýza současného stavu komunikačních aktivit a návrh komunikační kampaně. Teoretická část práce vymezuje ...
    • Zpracování dat a nástroje Business Intelligence v týmu datové kvality 

      Autor: Kilián Malý; Vedoucí práce: Kubálek Tomáš; Oponent práce: Kaiser Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Práce se zaměřuje na řešení zpracování dat a využití metod Business Intelligence v týmu Datové kvality v jedné z největších bank v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části ...
    • Marketing mezinárodních sportovních akcí v oblasti automobilového průmyslu 

      Autor: Eduard Pitka; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Bronec Oldřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-05)
      Tato bakalářská práce se zabývá marketingem mezinárodních sportovních akcí v oblasti automobilového průmyslu s cílením na závody Formula One. Cílem je popsat, jakým způsobem se nyní pracuje s marketingem v prostředí ...
    • Optimalizace onboardingového procesu ve vybrané společnosti 

      Autor: Aneta Rothová; Vedoucí práce: Chmielová Dalajková Iveta; Oponent práce: Hykš Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)
      Bakalářská práce se zaměřuje na inovace v personální oblasti a hodnotí konkrétní iniciativu optimalizace onboardingového procesu ve vybrané společnosti s důrazem na integraci digitálních trendů v oblasti lidských zdrojů. ...
    • Návrh intranetu pro vybranou firmu 

      Autor: Iaroslav Mitiaev; Vedoucí práce: Kubálek Tomáš; Oponent práce: Andres Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vnitrofiremního prostředí intranet pro vybranou firmu v prostředí Microsoft SharePoint. Teoretická část seznámí s problematikou ICT a především intranetu. Jsou rozebrány výhody jeho ...
    • Využití umělé inteligence v marketingové kampani firmy Golf Europe 

      Autor: Bohumil Sajner; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Makovský Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-05)
      Tato bakalářská práce se zabývá integrací umělé inteligence (AI) do marketingových strategií společnosti Golf Europe. Práce zkoumá, jak AI může zlepšit personalizaci, automatizaci a celkovou efektivitu marketingových ...
    • Řízení projektu neziskové organizace 

      Autor: Lenka Ištoková; Vedoucí práce: Fanta Petr; Oponent práce: Vymětal Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou projektového plánu konkrétního projektu neziskové organizace Police Symphony Orchestra – Předpremiéry filmu Velký finále v Polici nad Metují. V teoretické části této práce jsou popsány ...
    • Návrh komunikační kampaně v digitálním prostředí 

      Autor: Tereza Mershonová; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Knihová Ladislava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-02)
      Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikační kampaně. Cílem bakalářské práce je návrh komunikační kampaně startupu v digitálním prostředí. Teoretická část práce nabízí souhrn relevantních teoretických poznatků, získaných ...
    • Generace Z: kulturní hodnoty a přístup k práci v multikulturním prostředí. 

      Autor: Petr Plass; Vedoucí práce: Ostapenko Galina; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-02)
      Tato bakalářská práce se snaží prozkoumat hodnoty a postoje generace Z (Gen Z) k práci a životu ve čtyřech odlišných zemích: České republice, Francii, Německu a Mexiku. S využitím pečlivě navrženého souboru 16 otázek si ...
    • Komunikace vybraného podniku na sociálních sítích 

      Autor: Daniel Kylar; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Knihová Ladislava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-01)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a optimalizaci marketingové komunikace vybrané značky v online prostředí. Hlavním cílem je identifikovat a pochopit potřeby a preference cílové skupiny značky, zhodnotit efektivitu ...