Uvedení nového produktu na trh v automobilovém průmyslu
New Product Launch in the Automotive Industry
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jaroslav Medulič
Vedoucí práce
Bronec Oldřich
Oponent práce
Hřebík František
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem, prodejem a distribucí automobilů značky Kia na českém trhu s důrazem na zavedení nových produktů. Práce analyzuje stávající postupy a technologie společnosti, identifikuje příležitosti a hrozby a navrhuje strategické změny pro zlepšení marketingových a prodejních taktik. Teoretická část vymezuje základní koncepty produktového managementu a zavádění nových produktů. Metodická část představuje společnost Kia, její produktovou řadu a stávající marketingové strategie. Praktická část se věnuje hloubkové analýze strategií s využitím SWOT a PEST analýz a doporučuje inovace a přizpůsobení pro dosažení lepší pozice značky na českém automobilovém trhu. Práce přináší strategická doporučení a hodnotí potenciální rizika nového přístupu, včetně návrhů na jejich minimalizaci. This bachelor thesis deals with the marketing, sales and distribution of Kia cars on the Czech market with an emphasis on the introduction of new products. The thesis analyses the company's current practices and technologies, identifies opportunities and threats, and proposes strategic changes to improve marketing and sales tactics. The theoretical part defines the basic concepts of product management and new product introduction. The methodological part introduces Kia, its product line and current marketing strategies. The practical part is devoted to an in-depth analysis of strategies using SWOT and PEST analyses and recommends innovations and adaptations to achieve a better brand position in the Czech automotive market. The thesis presents strategic recommendations and assesses potential risks of the new approach, including suggestions for their minimization.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [303]