ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Využití umělé inteligence v marketingové kampani firmy Golf Europe

Using Artificial Intelligence in Golf Europe's Marketing Strategy

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Bohumil Sajner
Vedoucí práce
Skokanová Dagmar
Oponent práce
Makovský Petr
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
institut manažerských studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá integrací umělé inteligence (AI) do marketingových strategií společnosti Golf Europe. Práce zkoumá, jak AI může zlepšit personalizaci, automatizaci a celkovou efektivitu marketingových aktivit. V teoretické části jsou představeny základní principy a aplikace AI v marketingu, včetně chatbotů, optimalizace obsahu a automatizace marketingových kampaní. Praktická část se zaměřuje na analýzu využití AI v reálných marketingových kampaních firmy, s důrazem na vývoj personalizovaných zákaznických zážitků a efektivní správu dat. Práce také diskutuje etické aspekty a potenciální rizika spojená s implementací AI v marketingu.
 
This bachelor thesis explores the integration of artificial intelligence (AI) into the marketing strategies of Golf Europe. The study examines how AI can enhance personalization, automation, and overall efficiency of marketing activities. The theoretical part presents the fundamental principles and applications of AI in marketing, including chatbots, content optimization, and campaign automation. The practical section focuses on the analysis of AI usage in actual marketing campaigns of the company, emphasizing the development of personalized customer experiences and efficient data management. The thesis also discusses the ethical aspects and potential risks associated with the implementation of AI in marketing.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/115195
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (4.770Mb)
PRILOHA (128.7Kb)
POSUDEK (865.2Kb)
POSUDEK (862.9Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32116 [369]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV