Zobrazují se záznamy 121-140 z 303

    • Home office 

      Autor: Viktorie Cenedese; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Šimonová Klára
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou home office v období koronaviru. Teoretická část popisuje právní úpravu home office v České republice, podmínky mezi zaměstnancem a za-městnavatelem, politiku bezpečnosti a ochrany ...
    • Odměňování zaměstnanců v organizaci 

      Autor: Nikola Soukupová; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Škorňová Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Cílem bakalářské práce je prozkoumat systém odměňování zaměstnanců ve vybrané organizaci, určit možné příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodná řešení. V teoretické části je vymezen systém peněžního a nepeněžního ...
    • Personální marketing organizace 

      Autor: Dita Daňhelková; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Šafránková Jana Marie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Bakalářská práce se zabývá tématem personálního marketingu. Jejím cílem je prozkoumat využití personálního marketingu v organizaci, určit oblasti, ve kterých by bylo možné personální marketing vylepšit a navrhnout vhodná ...
    • Analýza firemní kultury a návrh změny 

      Autor: Martina Satková; Vedoucí práce: Švihlíková Svatava; Oponent práce: Ostapenko Galina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu firemní kultury společnosti PEMM Brno, spol. s r.o. s cílem podat návrh na možné změny. V teoretické části je definována firemní kultura, jsou popsány jednotlivé prvky firemní ...
    • Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v organizaci 

      Autor: Barbora Junková; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Tomešková Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Tato bakalářská práce se zabývá procesem vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané organizaci, která si nepřála být jmenována, a proto je pro účely této práce nazývána jako organizace XY. Práce je rozdělena na část ...
    • Získávání a výběr zaměstnanců v organizaci 

      Autor: Jakub Šaroun; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-07)
      Bakalářská práce zkoumá proces získávání a výběru zaměstnanců ve společnosti Tesco Stores CR a.s. s cílem posoudit používané postupy, určit možné problémy nebo příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodná řešení. Teoretická ...
    • Získávání a výběr zaměstnanců v organizaci 

      Autor: Kristýna Doubková; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Tureckiová Michaela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané organizaci, jejím cílem je analyzovat proces získávání a výběru zaměstnanců v této organizaci se zaměřením na zdroje a určité metody získávání ...
    • Budování osobní značky na sociálních sítích 

      Autor: Jakub Vích; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Šulc Kryštof
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
      Tato bakalářská práce pojednává o problematice budování značky na sociálních sítích. Cílem bakalářské práce je vybudování stabilní značky na internetové platformě YouTube. Dále porovnává situaci na současném trhu, který ...
    • Komunikační strategie vybrané IT společnosti 

      Autor: Klára Kaletová; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
      Tato bakalářská práce se zabývá tématem komunikační strategie vybrané IT společnosti. Cílem práce je zhodnotit současný komunikační mix vybraného podniku s konečným návrhem na zlepšení současného komunikačního mixu. Práce ...
    • Získávání a výběr zaměstnanců v organizaci 

      Autor: Veronika Kačírková; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
      Bakalářská práce zkoumá proces získávání a výběru pracovníků ve společnosti Klikpojisteni.cz, a.s. Cílem práce je posoudit použité metody, určit možné problémy a navrhnout vhodná řešení. Práce se skládá z teoretické a ...
    • Řízení lidských zdrojů ve dvou vybraných podnicích 

      Autor: Lucie Suchánková; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Tureckiová Michaela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-19)
      Bakalářská práce se zabývá řízením lidských zdrojů ve dvou vybra-ných podnicích s cílem porovnat uplatňované postupy, určit možné problémy a navrhnout vhodná řešení pro následné zlepšení. Teore-tická část definuje význam ...
    • Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping 

      Autor: Lucie Tomášková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Švihlíková Svatava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-19)
      Cílem bakalářské práce je provedení marketingového výzkumu pomocí metody Mystery Shopping a vyhodnocení kvality nabízených služeb a přístup zaměstnanců ve vybraných bankovních institucích. Přínosem bakalářské práce je ...
    • Hodnocení kvaloity poskytovaných služeb pomocí metody Mystery Shopping 

      Autor: Tim Poláš; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Němečková Iveta
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
      Cílem bakalářské práce je provést marketingový výzkum pomocí metody Mystery Shopping. Ten se zabývá poradenskými službami v obchodech zaměřených na prodej elektroniky. V úvodu teorie je popsán zákazník, jeho rozhodování a ...
    • Vyhodnocení komunikačních kampaní vybrané společnosti 

      Autor: Valerie Tomášková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Bakalářská práce se v teoretické části zabývá marketingovým mixem, komunikačním mixem a popisuje principy nastavení komunikačních kampaní. V praktické části se pak zabývá vývojem off-line a online marketingu s důrazem na ...
    • Hodnocení zaměstnanců 

      Autor: Andrea Sochová; Vedoucí práce: Škorňová Eva; Oponent práce: Němečková Iveta
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
      Bakalářská práce se zabývá hodnocením zaměstnanců. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit systém hodnocení zaměstnanců ve vybrané firmě, vyhodnotit nedostatky a navrhnou případná opatření, která pomohou ke zlepšení ...
    • Odměňování a motivace zaměstnanců 

      Autor: Karolína Malá; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Tureckiová Michaela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
      Bakalářská práce se zabývá odměňováním a motivací zaměstnanců s cílem analyzovat systém odměňování a motivace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti, určit příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodné změny. Teoretická ...
    • Personální marketing v obchodní společnosti 

      Autor: Lucie Provazníková; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
      Bakalářská práce zkoumá využití personálního marketingu ve vybrané obchodní společnosti s cílem určit možné příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodná řešení. Teoretická část vymezuje pojem personální marketing, jeho ...
    • Využití metody Mystery Shopping ve vybrané společnosti 

      Autor: Michael Sýkora; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Plzáková Lucie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Cílem této práce je zhodnotit kvalitu služeb, poskytovaných v sektoru online nákupu potravin. Dílčí cíle jsou porovnání zkoumaných společností mezi sebou, odhalení jejich slabých stránek a navrhnutí řešení pro jejich ...
    • Podnikatelský plán pro lom ve vlastnictví stavební firmy 

      Autor: Tomáš Zavřel; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-12)
      Cílem bakalářské práce je vytvoření podrobného podnikatelského plánu pro stavební firmu sloužícího k identifikaci optimálního ekonomického využití nově odkoupeného lomu. Tohoto cíle je dosaženo navržením plánu procesů, ...
    • Vizuální nástroje marketingové komunikace 

      Autor: Michaela Niklová; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Cílem mé bakalářské práce je nalézt, analyzovat a koordinovat použití vizuálních nástro-jů marketingové komunikace pro zlepšení ekonomické pozice vybraného podniku. Vý-zkum je zaměřen primárně na logo, webové stránky a ...