Bakalářské práce - 32116
Zobrazují se záznamy 121-140 z 303
-
Home office
; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Šimonová Klára
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)Bakalářská práce se zabývá problematikou home office v období koronaviru. Teoretická část popisuje právní úpravu home office v České republice, podmínky mezi zaměstnancem a za-městnavatelem, politiku bezpečnosti a ochrany ... -
Odměňování zaměstnanců v organizaci
; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Škorňová Eva
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)Cílem bakalářské práce je prozkoumat systém odměňování zaměstnanců ve vybrané organizaci, určit možné příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodná řešení. V teoretické části je vymezen systém peněžního a nepeněžního ... -
Personální marketing organizace
; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Šafránková Jana Marie
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)Bakalářská práce se zabývá tématem personálního marketingu. Jejím cílem je prozkoumat využití personálního marketingu v organizaci, určit oblasti, ve kterých by bylo možné personální marketing vylepšit a navrhnout vhodná ... -
Analýza firemní kultury a návrh změny
; Vedoucí práce: Švihlíková Svatava; Oponent práce: Ostapenko Galina
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu firemní kultury společnosti PEMM Brno, spol. s r.o. s cílem podat návrh na možné změny. V teoretické části je definována firemní kultura, jsou popsány jednotlivé prvky firemní ... -
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v organizaci
; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Tomešková Kateřina
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)Tato bakalářská práce se zabývá procesem vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané organizaci, která si nepřála být jmenována, a proto je pro účely této práce nazývána jako organizace XY. Práce je rozdělena na část ... -
Získávání a výběr zaměstnanců v organizaci
; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Procházka Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-07)Bakalářská práce zkoumá proces získávání a výběru zaměstnanců ve společnosti Tesco Stores CR a.s. s cílem posoudit používané postupy, určit možné problémy nebo příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodná řešení. Teoretická ... -
Získávání a výběr zaměstnanců v organizaci
; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Tureckiová Michaela
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)Bakalářská práce se zabývá problematikou získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané organizaci, jejím cílem je analyzovat proces získávání a výběru zaměstnanců v této organizaci se zaměřením na zdroje a určité metody získávání ... -
Budování osobní značky na sociálních sítích
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Šulc Kryštof
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)Tato bakalářská práce pojednává o problematice budování značky na sociálních sítích. Cílem bakalářské práce je vybudování stabilní značky na internetové platformě YouTube. Dále porovnává situaci na současném trhu, který ... -
Komunikační strategie vybrané IT společnosti
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)Tato bakalářská práce se zabývá tématem komunikační strategie vybrané IT společnosti. Cílem práce je zhodnotit současný komunikační mix vybraného podniku s konečným návrhem na zlepšení současného komunikačního mixu. Práce ... -
Získávání a výběr zaměstnanců v organizaci
; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Mynaříková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)Bakalářská práce zkoumá proces získávání a výběru pracovníků ve společnosti Klikpojisteni.cz, a.s. Cílem práce je posoudit použité metody, určit možné problémy a navrhnout vhodná řešení. Práce se skládá z teoretické a ... -
Řízení lidských zdrojů ve dvou vybraných podnicích
; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Tureckiová Michaela
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-19)Bakalářská práce se zabývá řízením lidských zdrojů ve dvou vybra-ných podnicích s cílem porovnat uplatňované postupy, určit možné problémy a navrhnout vhodná řešení pro následné zlepšení. Teore-tická část definuje význam ... -
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Švihlíková Svatava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-19)Cílem bakalářské práce je provedení marketingového výzkumu pomocí metody Mystery Shopping a vyhodnocení kvality nabízených služeb a přístup zaměstnanců ve vybraných bankovních institucích. Přínosem bakalářské práce je ... -
Hodnocení kvaloity poskytovaných služeb pomocí metody Mystery Shopping
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Němečková Iveta
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)Cílem bakalářské práce je provést marketingový výzkum pomocí metody Mystery Shopping. Ten se zabývá poradenskými službami v obchodech zaměřených na prodej elektroniky. V úvodu teorie je popsán zákazník, jeho rozhodování a ... -
Vyhodnocení komunikačních kampaní vybrané společnosti
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)Bakalářská práce se v teoretické části zabývá marketingovým mixem, komunikačním mixem a popisuje principy nastavení komunikačních kampaní. V praktické části se pak zabývá vývojem off-line a online marketingu s důrazem na ... -
Hodnocení zaměstnanců
; Vedoucí práce: Škorňová Eva; Oponent práce: Němečková Iveta
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)Bakalářská práce se zabývá hodnocením zaměstnanců. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit systém hodnocení zaměstnanců ve vybrané firmě, vyhodnotit nedostatky a navrhnou případná opatření, která pomohou ke zlepšení ... -
Odměňování a motivace zaměstnanců
; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Tureckiová Michaela
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)Bakalářská práce se zabývá odměňováním a motivací zaměstnanců s cílem analyzovat systém odměňování a motivace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti, určit příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodné změny. Teoretická ... -
Personální marketing v obchodní společnosti
; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Králová Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)Bakalářská práce zkoumá využití personálního marketingu ve vybrané obchodní společnosti s cílem určit možné příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodná řešení. Teoretická část vymezuje pojem personální marketing, jeho ... -
Využití metody Mystery Shopping ve vybrané společnosti
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Plzáková Lucie
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)Cílem této práce je zhodnotit kvalitu služeb, poskytovaných v sektoru online nákupu potravin. Dílčí cíle jsou porovnání zkoumaných společností mezi sebou, odhalení jejich slabých stránek a navrhnutí řešení pro jejich ... -
Podnikatelský plán pro lom ve vlastnictví stavební firmy
; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Fanta Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-12)Cílem bakalářské práce je vytvoření podrobného podnikatelského plánu pro stavební firmu sloužícího k identifikaci optimálního ekonomického využití nově odkoupeného lomu. Tohoto cíle je dosaženo navržením plánu procesů, ... -
Vizuální nástroje marketingové komunikace
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)Cílem mé bakalářské práce je nalézt, analyzovat a koordinovat použití vizuálních nástro-jů marketingové komunikace pro zlepšení ekonomické pozice vybraného podniku. Vý-zkum je zaměřen primárně na logo, webové stránky a ...