Budování osobní značky na sociálních sítích
Building a Personal Brand on Social Media
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jakub Vích
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Šulc Kryštof
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce pojednává o problematice budování značky na sociálních sítích. Cílem bakalářské práce je vybudování stabilní značky na internetové platformě YouTube. Dále porovnává situaci na současném trhu, který je tvořen ze čtyř segmentů (entertaiment, gaming, hudba, beauty). Také přináší srovnání mezi on-line světem a klasickým pojetím marketingové komunikace. Práce zde zkoumá, zda je možné zajistit konkurenceschopnost a prosperitu značky i za pomoci on-line marketingu s dílčím cílem vytvořit komunikační kampaň. Účelem této bakalářské práce je informovat o relativně novém způsobu podnikání a budování své vlastní značky pomocí online marketingu YouTube, ale i na jiných sociálních sítích. V praktické části jsou analyzována data z nereprezentativní marketingové sondy, které se účastnili respondenti ze sociální sítě Instagram. Závěrem je zhodnocena celá práce z hlediska budoucnosti moderní on-line komunikace v kontextu brand managementu na sociálních sítích. This bachelor thesis is focused on a brand building on social networks. The aim of the bachelor's thesis is to build a stable brand on the internet platform – YouTube. It compares the situation in the current market, which consists of four segments (entertainment, gaming, music, beauty). Also it brings a comparison between the online world and the classical concept of marketing communication. The work investigates the brand competitivness and prosperity using online marketing tools with communication campaing development as sub-objective. Purpose of this work is to inform about novel way of business and building your personal brand through online marketing via YouTube, but also on other social networks. The practical part analyzes data from an unrepresentative market survey in which participated the respondents from the social network Instagram. In conclusion, the thesis is evaluated in future terms of modern online communication, specifically in the context of brand management on social networks.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [311]