Prohlížení Diplomové práce - 16116 dle názvu
Zobrazují se záznamy 22-41 z 60
-
Měření a analýza jízdní dynamiky silničních závodních motocyklů
; Vedoucí práce: Toman Přemysl; Oponent práce: Nouzovský Luboš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)Diplomová práce se zabývá měřením a analýzou dat jízdní dynamiky silničních závodních motocyklů. V první části práce je uvedena studie systémů používaných pro záznam dat závodních motocyklů, včetně měřených veličin a ... -
Možnosti analýzy poklesu pozornosti řidičů
; Vedoucí práce: Novák Mirko; Oponent práce: Novotný Stanislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11) -
Návrh kloubového výložníku minirypadla ve váhové kategorii 1,4 - 2,0 t
; Vedoucí práce: Kovanda Jan; Oponent práce: Voštová Věra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Návrh optimalizace parkovacích systémů osobních vozidel
; Vedoucí práce: Lehet David; Oponent práce: Orlický Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-07)Diplomová práce se věnuje parkovacím asistentů ve fázi vývoje. Pojednává o v současnou chvíli využívaných asistenčních systémech a jejich principech. Popisuje způsoby měření pomocí eye trackeru a rozebírá budoucí vývoj ... -
Návrh optimálního ovládání klimatizace osobního automobilu podle metody QFD
; Vedoucí práce: Machan Jaroslav; Oponent práce: Votruba Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-31)Diplomová práce je zaměřena na ovládání klimatizace osobního automobilu. Cíl práce stanovuje, k čemu práce směřuje a metodika práce popisuje , jak tohoto cíle bude dosaženo. Teoretická část práce se zabývá rozdělením ... -
Návrh package a konstrukce lehkého městského elektromobilu
; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Šotola Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)Diplomová práce je zaměřená na komplexní řešení malého městského elektromobilu. V úvodu práce jsou podrobně rozebrána dvě konkurenční vozidla. Dále je řešen package vozidla s ohledem na funkčnost a legislativu. Následně ... -
Návrh pérování zadní nápravy vozidla T 810 4x4
; Vedoucí práce: Kovanda Jan; Oponent práce: Uhříček Vladimír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Návrh pohonu lehkého městského elektromobilu
; Vedoucí práce: Mík Josef; Oponent práce: Růžička Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)Diplomová práce se zabývá návrhem pohonu pro malý městský elektromobil. Na začátku práce bude probrána potřebná teorie k zvládnutí dané problematiky. Následně pak bude vybrán nejlépe vyhovující elektromotor a k němu vhodná ... -
Návrh sériového hybridního pohonu pro taktické vozidlo
; Vedoucí práce: Blažek Petr; Oponent práce: Černý Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-10)Předmětem této diplomové práce je implementace sériového hybridního pohonu do vojenského taktického vozidla. V teoretické části práce je uveden a popsán přehled možných pohonů vozidel a jejich komponent. Následuje stručný ... -
Objektivní hodnocení užitných vlastností nákladních automobilů
; Vedoucí práce: Opava Jaroslav; Oponent práce: Janda Milan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-06-21)Diplomová práce se zabývá specifikací nákladních automobilů a jejich užitných vlastností, které ovlivňují výběr z pohledu zákazníka. Práce v teoretické části seznamuje čtenáře se současnou situací v nákladní silniční ... -
Optimalizace inovovaného řešení uživatelského rozhraní klimatizace automobilu
; Vedoucí práce: Machan Jaroslav; Oponent práce: Radová Zuzana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-01)Diplomová práce "Optimalizace inovovaného řešení uživatelského rozhraní klimatizace automobilu" popisuje aplikaci metod kvality ve fázi vývoje výrobku na reálný problém v podobě potřeby optimalizace uživatelského rozhraní ... -
Optimalizace řízení HEV s důrazem na metodiku měření spotřeby paliva WLTP
; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-14)Předmětem diplomové práce "Optimalizace řízení HEV s důrazem na metodiku měření spotřeby paliva WLTP" je sestavit model dvou konceptů hybridních elektrických vozidel. Cílem práce je navrhnout strategii řízení HEV a ... -
Ověření vlastností pasivní bezpečnosti elektrického vozidla kategorie L7
; Vedoucí práce: Mík Josef; Oponent práce: Kletečková Kristína
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)Primárním cílem této práce je návrh metodiky testování pasivní bezpečnosti vozidel kategorie L7, společně s ověřením bezpečnosti na Fakultě dopravní vyvíjeného vozidla této kategorie, čehož je docíleno pomocí simulace ... -
Ovládací prvky pro vozidlové simulátory
; Vedoucí práce: Novotný Stanislav; Oponent práce: Fábera Vít
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11) -
Podpora řidičů se zdravotními komplikacemi při řízení automobilu
; Vedoucí práce: Machan Jaroslav; Oponent práce: Votruba Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Předmětem diplomové práce "Podpora řidičů se zdravotními komplikacemi při řízení automobilu" je hledání vhodných způsobů sledování a hlídání řidiče s případnou korekční reakcí automobilu. Čtenář je seznámen s procesem ... -
Porovnání dynamických vlastností vozidel různých koncepcí
; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Šotola Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-11-30)Diplomová práce se zabývá rešerší existujících koncepcí, speciálně pak pohonů všech kol osobních vozidel. Zaměřuje na konstrukci, princip činnosti a vhodnost použití jednotlivých koncepcí. Počátek práce je věnován vývoji, ... -
Porovnání pohonů městských elektrobusů
; Vedoucí práce: Mík Josef; Oponent práce: Majera Juraj
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-01-06)Předmětem diplomové práce je zhodnocení stavu elektromobility v rámci městské autobusové dopravy a navržení testování vhodnosti vozidel pro konkrétní lokalitu. Stav elektromobility v MHD je v této práci demonstrován na ... -
Posouzení pozornosti řidiče s použitím nelineární analýzy dat
; Vedoucí práce: Vysoký Petr; Oponent práce: Fábera Vít
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-29)Cílem této práce je zjistit, zda snížená viditelnost a únava řidičů vyvolávají chaotické chování. Oba experimenty - únava i pozornost - jsou založeny na datech získaných pomocí vozidlového simulátoru. Pro zjištění chaotického ... -
Reakční čas řidičů
; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)V této práci je řešena reakční doba řidiče a její délka vzhledem k bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích. V úvodní části je rozebrána reakční doba včetně aspektů, které jí ovlivňují. Dále následuje měření reakčních ... -
Řízené systémy výhledu z vozidla a signalizace
; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Plomer Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-11-27)Diplomová práce se zabývá definicí výhledu z vozidla a rešerší existujících zařízení a systémů pro osvětlení a světelnou signalizaci osobních vozidel. Popsány jsou pojmy jako bezpečnost, vidění nebo světlo. Práce obsahuje ...