• Měření a analýza jízdní dynamiky silničních závodních motocyklů 

      Autor: Josef Svoboda; Vedoucí práce: Toman Přemysl; Oponent práce: Nouzovský Luboš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)
      Diplomová práce se zabývá měřením a analýzou dat jízdní dynamiky silničních závodních motocyklů. V první části práce je uvedena studie systémů používaných pro záznam dat závodních motocyklů, včetně měřených veličin a ...
    • Možnosti analýzy poklesu pozornosti řidičů 

      Autor: Strušková Kamila; Vedoucí práce: Novák Mirko; Oponent práce: Novotný Stanislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Návrh kloubového výložníku minirypadla ve váhové kategorii 1,4 - 2,0 t 

      Autor: Novotný Lukáš; Vedoucí práce: Kovanda Jan; Oponent práce: Voštová Věra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Návrh optimálního ovládání klimatizace osobního automobilu podle metody QFD 

      Autor: Lenártová Petra; Vedoucí práce: Machan Jaroslav; Oponent práce: Votruba Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-31)
      Diplomová práce je zaměřena na ovládání klimatizace osobního automobilu. Cíl práce stanovuje, k čemu práce směřuje a metodika práce popisuje , jak tohoto cíle bude dosaženo. Teoretická část práce se zabývá rozdělením ...
    • Návrh package a konstrukce lehkého městského elektromobilu 

      Autor: Michal Cenkner; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Šotola Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Diplomová práce je zaměřená na komplexní řešení malého městského elektromobilu. V úvodu práce jsou podrobně rozebrána dvě konkurenční vozidla. Dále je řešen package vozidla s ohledem na funkčnost a legislativu. Následně ...
    • Návrh pérování zadní nápravy vozidla T 810 4x4 

      Autor: Tůma Michal; Vedoucí práce: Kovanda Jan; Oponent práce: Uhříček Vladimír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Návrh pohonu lehkého městského elektromobilu 

      Autor: Tomáš Sommer; Vedoucí práce: Mík Josef; Oponent práce: Růžička Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Diplomová práce se zabývá návrhem pohonu pro malý městský elektromobil. Na začátku práce bude probrána potřebná teorie k zvládnutí dané problematiky. Následně pak bude vybrán nejlépe vyhovující elektromotor a k němu vhodná ...
    • Návrh sériového hybridního pohonu pro taktické vozidlo 

      Autor: Morávek Martin; Vedoucí práce: Blažek Petr; Oponent práce: Černý Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-10)
      Předmětem této diplomové práce je implementace sériového hybridního pohonu do vojenského taktického vozidla. V teoretické části práce je uveden a popsán přehled možných pohonů vozidel a jejich komponent. Následuje stručný ...
    • Objektivní hodnocení užitných vlastností nákladních automobilů 

      Autor: Slabý Martin; Vedoucí práce: Opava Jaroslav; Oponent práce: Janda Milan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-06-21)
      Diplomová práce se zabývá specifikací nákladních automobilů a jejich užitných vlastností, které ovlivňují výběr z pohledu zákazníka. Práce v teoretické části seznamuje čtenáře se současnou situací v nákladní silniční ...
    • Optimalizace inovovaného řešení uživatelského rozhraní klimatizace automobilu 

      Autor: Malý Michal; Vedoucí práce: Machan Jaroslav; Oponent práce: Radová Zuzana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-01)
      Diplomová práce "Optimalizace inovovaného řešení uživatelského rozhraní klimatizace automobilu" popisuje aplikaci metod kvality ve fázi vývoje výrobku na reálný problém v podobě potřeby optimalizace uživatelského rozhraní ...
    • Optimalizace řízení HEV s důrazem na metodiku měření spotřeby paliva WLTP 

      Autor: Jolana Heřmanová; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-14)
      Předmětem diplomové práce "Optimalizace řízení HEV s důrazem na metodiku měření spotřeby paliva WLTP" je sestavit model dvou konceptů hybridních elektrických vozidel. Cílem práce je navrhnout strategii řízení HEV a ...
    • Ověření vlastností pasivní bezpečnosti elektrického vozidla kategorie L7 

      Autor: Ondřej Veselý; Vedoucí práce: Mík Josef; Oponent práce: Kletečková Kristína
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Primárním cílem této práce je návrh metodiky testování pasivní bezpečnosti vozidel kategorie L7, společně s ověřením bezpečnosti na Fakultě dopravní vyvíjeného vozidla této kategorie, čehož je docíleno pomocí simulace ...
    • Ovládací prvky pro vozidlové simulátory 

      Autor: Verba Ivan; Vedoucí práce: Novotný Stanislav; Oponent práce: Fábera Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Podpora řidičů se zdravotními komplikacemi při řízení automobilu 

      Autor: Novotný Jan; Vedoucí práce: Machan Jaroslav; Oponent práce: Votruba Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Předmětem diplomové práce "Podpora řidičů se zdravotními komplikacemi při řízení automobilu" je hledání vhodných způsobů sledování a hlídání řidiče s případnou korekční reakcí automobilu. Čtenář je seznámen s procesem ...
    • Porovnání dynamických vlastností vozidel různých koncepcí 

      Autor: Zubák Jaromír; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Šotola Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-11-30)
      Diplomová práce se zabývá rešerší existujících koncepcí, speciálně pak pohonů všech kol osobních vozidel. Zaměřuje na konstrukci, princip činnosti a vhodnost použití jednotlivých koncepcí. Počátek práce je věnován vývoji, ...
    • Porovnání pohonů městských elektrobusů 

      Autor: Nikola Strnadová; Vedoucí práce: Mík Josef; Oponent práce: Majera Juraj
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-01-06)
      Předmětem diplomové práce je zhodnocení stavu elektromobility v rámci městské autobusové dopravy a navržení testování vhodnosti vozidel pro konkrétní lokalitu. Stav elektromobility v MHD je v této práci demonstrován na ...
    • Posouzení pozornosti řidiče s použitím nelineární analýzy dat 

      Autor: Zýková Lucie; Vedoucí práce: Vysoký Petr; Oponent práce: Fábera Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-29)
      Cílem této práce je zjistit, zda snížená viditelnost a únava řidičů vyvolávají chaotické chování. Oba experimenty - únava i pozornost - jsou založeny na datech získaných pomocí vozidlového simulátoru. Pro zjištění chaotického ...
    • Reakční čas řidičů 

      Autor: Borecký Petr; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      V této práci je řešena reakční doba řidiče a její délka vzhledem k bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích. V úvodní části je rozebrána reakční doba včetně aspektů, které jí ovlivňují. Dále následuje měření reakčních ...
    • Řízené systémy výhledu z vozidla a signalizace 

      Autor: Vašica Tomáš; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Plomer Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-11-27)
      Diplomová práce se zabývá definicí výhledu z vozidla a rešerší existujících zařízení a systémů pro osvětlení a světelnou signalizaci osobních vozidel. Popsány jsou pojmy jako bezpečnost, vidění nebo světlo. Práce obsahuje ...
    • Senzorické systémy autonomních vozidel; 

      Autor: Piksa Ondřej; Vedoucí práce: Šotola Martin; Oponent práce: Dvořák Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Diplomová práce obsahuje dva hlavní oddíly, první se zabývá vhledem do problematiky autonomních vozidel a jejich senzorických systémů. Mezi které řadíme sonary, radary, lidary a kamery. Následně je pozornost věnována ...