Optimalizace inovovaného řešení uživatelského rozhraní klimatizace automobilu
Optimizing an innovative user interface solution for vehicular air conditioning
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Malý Michal
Vedoucí práce
Machan Jaroslav
Oponent práce
Radová Zuzana
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
16116Obhájeno
2016-06-21Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce "Optimalizace inovovaného řešení uživatelského rozhraní klimatizace automobilu" popisuje aplikaci metod kvality ve fázi vývoje výrobku na reálný problém v podobě potřeby optimalizace uživatelského rozhraní klimatizace. Po důkladné rešerši k tomu byla zvolena QFD analýza a skupinová diskuze, přičemž obě tyto metody byly navrženy za pomoci zásad DoE (Design of Experiment). Jedním z hlavních cílů je ověření aplikovatelnosti metod kvality na zadanou úlohu. Diploma thesis "Optimizing an innovative user interface solution for vehicular air conditioning" describes quality assurance methods applied at the product development stage using real task of user interface for vehicular air conditioning optimization. After a thorough background research it was chosen to use QFD analysis and focus group method, whereby both of those procedures were designed using DoE (Design of Experiment) policy. One of the main goals is to verify the applicability of quality assurance methods on the specified task.