Reakční čas řidičů
The reaction time of drivers
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Borecký Petr
Vedoucí práce
Bouchner Petr
Oponent práce
Smíšek Ondřej
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravních prostředkůObhájeno
2018-06-19Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
V této práci je řešena reakční doba řidiče a její délka vzhledem k bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích. V úvodní části je rozebrána reakční doba včetně aspektů, které jí ovlivňují. Dále následuje měření reakčních dob pomocí vozidlového simulátoru Fakulty dopravní ČVUT. V závěru jsou výsledky porovnány s ostatními výzkumy reakčních dob a je ověřena hypotéza. This thesis deals with reaction time of a driver and its length in relation to the road traffic safety. In the introductory part reaction time is analyzed, including the most important aspects that affect it. After that follows new measurement of the reaction times using the vehicle simulator of the Faculty of Transportation CTU. Data collected in this measurement are then processed and hypothesis is formulated. In the end the results are compared with other reaction time studies and the hypothesis is verified.