• Fyzikální model pohonného ústrojí pro vozidlový simulátor 

      Autor: Matěj Hanousek; Vedoucí práce: Rozhdestvenskiy Dmitry; Oponent práce: Švandrlík Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-14)
      Předmětem diplomové práce "Fyzikální model pohonné jednotky pro vozidlový simulátor" je prozkoumat programovací jazyk Modelica, zjistit jeho výhody, nevýhody, limity a využitelnost. Následně prozkoumat dostupné nástroje ...
    • Historický vývoj motoru a jeho parametrů 

      Autor: Dědouch Marek; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Chudjakova Inga
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-11-30)
      Tato diplomová práce je nastíněním problematiky v tématu historického vývoje motorů a jeho parametrů. Zaměřím se především na spalovací motor a jeho nejzákladnější parametry. Z historických dat určíme průměry těchto parametrů ...
    • Hlukové emise dopravního prostředku 

      Autor: Kubka Pavel; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Neubergová Kristýna
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-31)
      Hlavním cílem této diplomové práce je charakterizovat a podrobit analýze zdroje hlukových emisí u motorových vozidel. Úvod práce je zaměřen na popis emisí vznikajících při provozu vozidla. Hlukové emise jsou popsány od ...
    • Kabina simulátoru deceleračních zkoušek 

      Autor: Suk Petr; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Radová Zuzana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-27)
      Hlavním tématem teoretické části diplomové práce jsou nárazové zkoušky silničních dopravních prostředků včetně legislativních předpisů a rešerše simulátorů deceleračních zkoušek. Hlavním tématem praktické části je konstrukce ...
    • Klimakomfort ve vozidle pro zvláštní skupiny uživatelů 

      Autor: Barbora Kotrčová; Vedoucí práce: Machan Jaroslav; Oponent práce: Tyráček Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Téma předkládané diplomové práce je klimakomfort ve vozidle pro zvláštní skupiny uživatelů. V práci jsou uvedeny specifikace problémů související s nízkou úrovní klimakomfortu v současných vozidlech. Práce se zabývá nároky ...
    • Kompatibilita silničního a kolejového vozidla při nárazu 

      Autor: Vašíček Jiří; Vedoucí práce: Kovanda Jan; Oponent práce: Purš Hynek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-03-08)
    • Komplexní návrh dynamického testování baterií podle předpisu EHK 100 

      Autor: Ondřej Malík; Vedoucí práce: Štěch Vojtěch; Oponent práce: Sedláček Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)
      Tato diplomová práce se zaměřuje na bateriové systémy elektrických vozidel a především na testování jejich bezpečnost. Nejprve stručně popisuje elektromobilitu jako celek se zaměřením na jednotlivé typy elektrických vozidel. ...
    • Konstrukce kabelového svazku pro vůz s elektrickým pohonem 

      Autor: Hozdek Jiří; Vedoucí práce: Kadlecová Jana; Oponent práce: Sadil Jindřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Konstrukce přídavného elektrického pohonu do vozidla s konvenčním motorem 

      Autor: Pavel Herman; Vedoucí práce: Plomer Jan; Oponent práce: Šolc Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
      Předmětem diplomové práce „Konstrukce přídavného elektrického pohonu do vozidla s konvenčním motorem“ je koncepční návrh na úpravu vozidla se spalovacím motorem na vozidlo hybridní. V práci je provedeno porovnání spotřeby ...
    • Měření a analýza jízdní dynamiky silničních závodních motocyklů 

      Autor: Josef Svoboda; Vedoucí práce: Toman Přemysl; Oponent práce: Nouzovský Luboš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)
      Diplomová práce se zabývá měřením a analýzou dat jízdní dynamiky silničních závodních motocyklů. V první části práce je uvedena studie systémů používaných pro záznam dat závodních motocyklů, včetně měřených veličin a ...
    • Možnosti analýzy poklesu pozornosti řidičů 

      Autor: Strušková Kamila; Vedoucí práce: Novák Mirko; Oponent práce: Novotný Stanislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Návrh kloubového výložníku minirypadla ve váhové kategorii 1,4 - 2,0 t 

      Autor: Novotný Lukáš; Vedoucí práce: Kovanda Jan; Oponent práce: Voštová Věra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Návrh optimálního ovládání klimatizace osobního automobilu podle metody QFD 

      Autor: Lenártová Petra; Vedoucí práce: Machan Jaroslav; Oponent práce: Votruba Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-31)
      Diplomová práce je zaměřena na ovládání klimatizace osobního automobilu. Cíl práce stanovuje, k čemu práce směřuje a metodika práce popisuje , jak tohoto cíle bude dosaženo. Teoretická část práce se zabývá rozdělením ...
    • Návrh package a konstrukce lehkého městského elektromobilu 

      Autor: Michal Cenkner; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Šotola Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Diplomová práce je zaměřená na komplexní řešení malého městského elektromobilu. V úvodu práce jsou podrobně rozebrána dvě konkurenční vozidla. Dále je řešen package vozidla s ohledem na funkčnost a legislativu. Následně ...
    • Návrh pérování zadní nápravy vozidla T 810 4x4 

      Autor: Tůma Michal; Vedoucí práce: Kovanda Jan; Oponent práce: Uhříček Vladimír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Návrh pohonu lehkého městského elektromobilu 

      Autor: Tomáš Sommer; Vedoucí práce: Mík Josef; Oponent práce: Růžička Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Diplomová práce se zabývá návrhem pohonu pro malý městský elektromobil. Na začátku práce bude probrána potřebná teorie k zvládnutí dané problematiky. Následně pak bude vybrán nejlépe vyhovující elektromotor a k němu vhodná ...
    • Návrh sériového hybridního pohonu pro taktické vozidlo 

      Autor: Morávek Martin; Vedoucí práce: Blažek Petr; Oponent práce: Černý Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-10)
      Předmětem této diplomové práce je implementace sériového hybridního pohonu do vojenského taktického vozidla. V teoretické části práce je uveden a popsán přehled možných pohonů vozidel a jejich komponent. Následuje stručný ...
    • Objektivní hodnocení užitných vlastností nákladních automobilů 

      Autor: Slabý Martin; Vedoucí práce: Opava Jaroslav; Oponent práce: Janda Milan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-06-21)
      Diplomová práce se zabývá specifikací nákladních automobilů a jejich užitných vlastností, které ovlivňují výběr z pohledu zákazníka. Práce v teoretické části seznamuje čtenáře se současnou situací v nákladní silniční ...
    • Optimalizace inovovaného řešení uživatelského rozhraní klimatizace automobilu 

      Autor: Malý Michal; Vedoucí práce: Machan Jaroslav; Oponent práce: Radová Zuzana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-01)
      Diplomová práce "Optimalizace inovovaného řešení uživatelského rozhraní klimatizace automobilu" popisuje aplikaci metod kvality ve fázi vývoje výrobku na reálný problém v podobě potřeby optimalizace uživatelského rozhraní ...
    • Optimalizace řízení HEV s důrazem na metodiku měření spotřeby paliva WLTP 

      Autor: Jolana Heřmanová; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-14)
      Předmětem diplomové práce "Optimalizace řízení HEV s důrazem na metodiku měření spotřeby paliva WLTP" je sestavit model dvou konceptů hybridních elektrických vozidel. Cílem práce je navrhnout strategii řízení HEV a ...