Knihovna a čtení knih ve VR
Library and Reading Books in VR
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Veronika Shirochenkova
Vedoucí práce
Žákovská Uršula
Oponent práce
Pavlovec Václav
Studijní obor
Počítačové hry a grafikaStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tento projekt se zabývá analýzou a vývojem aplikace v Unity pro čtení knih ve virtuální realitě. Cílem projektu je vytvořit aplikaci, která bude mít všechny funkce elektronické knihy a zároveň přinese nové funkce, které jsou specifické pro virtuální realitu a nejsou možné pro běžné typy knih. Tento dokument popisuje teoretickou část vývoje VR aplikace i implementaci hlavních funkcí. Popisuje také výsledky testování hotové VR aplikace a další směry jejího vývoje. This project is focused on the analysis and development of an application in Unity for reading books in virtual reality. The aim of the project is to create an application that will have all the functions of an e-book and also bring new features that are inherent to virtual reality and impossible for regular types of books. This document describes the theoretical part of the VR application development and also describes the implementation of the main functions. It also describes the results of testing the completed VR application and further directions of its development.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13139 [441]