ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Electrical Engineering
  • Department of Computer Graphics and Interaction
  • Bachelor Theses - 13139
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Electrical Engineering
  • Department of Computer Graphics and Interaction
  • Bachelor Theses - 13139
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Knihovna a čtení knih ve VR

Library and Reading Books in VR

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Veronika Shirochenkova
Supervisor
Žákovská Uršula
Opponent
Pavlovec Václav
Field of study
Počítačové hry a grafika
Study program
Otevřená informatika
Institutions assigning rank
katedra počítačové grafiky a interakce



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Tento projekt se zabývá analýzou a vývojem aplikace v Unity pro čtení knih ve virtuální realitě. Cílem projektu je vytvořit aplikaci, která bude mít všechny funkce elektronické knihy a zároveň přinese nové funkce, které jsou specifické pro virtuální realitu a nejsou možné pro běžné typy knih. Tento dokument popisuje teoretickou část vývoje VR aplikace i implementaci hlavních funkcí. Popisuje také výsledky testování hotové VR aplikace a další směry jejího vývoje.
 
This project is focused on the analysis and development of an application in Unity for reading books in virtual reality. The aim of the project is to create an application that will have all the functions of an e-book and also bring new features that are inherent to virtual reality and impossible for regular types of books. This document describes the theoretical part of the VR application development and also describes the implementation of the main functions. It also describes the results of testing the completed VR application and further directions of its development.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/108763
View/Open
PLNY_TEXT (21.28Mb)
PRILOHA (22.31Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (9.784Mb)
PRILOHA (583.9Kb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
POSUDEK (931.1Kb)
POSUDEK (210.9Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 13139 [452]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV