Knihovna pro procedurální generování dlaždic v počítačových hrách
Library for procedural generation of tiles in computer games
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Rudolf Líbal
Vedoucí práce
Havlík Tomáš
Oponent práce
Kučera Michal
Studijní obor
Počítačové hry a grafikaStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat možný vývoj generování tzv. dlaždicových systémů v reálném čase. Implementace generátoru na základě návaznosti hranic kachlíků slouží jako podklad k průzkumu možností generace dlaždicových systémů. Referenční implementace zahrnuje širokou škálu funkcí, včetně poolování objektů, generování terénu, vícevrstvého obsahu, manuálního nastavování stavu a pathfindingu. Analýzou výkonnosti různých aplikací této implementace poskytuje tato práce poznatky o možnostech a omezeních generace takovýchto systémů v reálném čase. This bachelor thesis explores the feasibility and capabilities of real-time procedural generation for tileable content. By implementing a generator based on tile border connectivity, this research investigates the possibilities and limits of generating tileable content in real time. The reference implementation encompasses a wide range of features, including object pooling, terrain generation, layered content, initial state editing, and pathfinding. Through an analysis of performance and efficiency in various applications, this research provides insights into the possibilities afforded by real-time, tile connectivity-based procedural generation across various domains.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13139 [435]