Zobrazují se záznamy 411-430 z 854

    • Návrh GPU algoritmů pro řešení úloh rozvrhování projektů s omezenými zdroji 

      Autor: Bukata Libor; Vedoucí práce: Šůcha Přemysl; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Návrh mobilní aplikace pro administraci nikotinových náhrad 

      Autor: Ondřej Mézl; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Kulhánek Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)
      Tato práce se zabývá návrhem aplikace pro administraci nikotinových substitucí. Cílem je pomoci uživateli zbavit se závislosti na tabáku náhradní nikotinovou terapií. Kouření tabákových produktů je v současné době jednou ...
    • Návrh moderního vysoko-úrovňového grafického API 

      Autor: Roman Galajda; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      Příchod grafického, nízko-úrovňového grafického rozhraní Vulkan v roce 2016 přinesl pro developery příležitost využít vykreslovací a výpočetní schopnosti dnešních grafických karet na mnoha platformách a s vysokým výkonem. ...
    • Návrh multimodální pomůcky pro učení se braillova písma 

      Autor: Martina Klimešová; Vedoucí práce: Palivcová Dominika; Oponent práce: Náplava Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)
      Tato práce popisuje návrh a vývoj nové multimodální pomůcky pro výuku braillova písma. Vychází z rozsáhlého explorativního výzkumu zrakového postižení a čichu. Nová pomůcka by měla sloužit učitelům při prvním seznámení ...
    • Návrh on-line tahové hry postavené nad platformou DarkStar 

      Autor: Vytiska Radek; Vedoucí práce: Matyáš Petr; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Návrh seriózní hry pro podporu léčby diabetes mellitus 

      Autor: Černohorská Veronika; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Štechová Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-06)
      Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací edukační hry pro děti s diabetem I. typu. Zahrnuje analýzu existujících vzdělávacích materiálů určených pro diabetické děti. Popisuje tvorbu hry od návrhu prvotního ...
    • Návrh stárnutí virtuálního průvodce – avatara pro podporu léčby chronických nemocí 

      Autor: Tomáš Tran; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Mráz Miloš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)
      Obsahem této bakalářské práce je popis vývoje edukační hry MyDiabetic ve vývojovém prostředí Unity, tvorba 3D grafického modelu stylizované postavy, simulaci jejího stárnutí v podobě měnícího se 3D modelu, opravení chyb ...
    • Návrh uživatelského rozhraní pro 3D modelář rozšířené reality 

      Autor: Michal Ščupák; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)
      Diplomová práce se zabývá návrhem uživatelského rozhraní pro 3D modelář rozšířené reality. Konkrétně jde o práci zaměřenou na analýzu existujícího produktu společnosti Misterine s.r.o. - Misterine Studio, a návrh nového ...
    • Návrh uživatelského rozhraní pro dotykovou odpovídací jednotku k interkomu 

      Autor: Kateřina Koutová; Vedoucí práce: Rubáš Marek; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      Tato práce se věnuje návrhu uživatelského rozhraní pro odpovídací jednotku k interkomu. Návrh byl založen na rešerši podobných zařízení tohoto typu, včetně průzkumu mezi současnými a potencionálními uživateli, a na základě ...
    • Návrh uživatelského rozhraní pro tvorbu popisu budov pro odborníky 

      Autor: Kalík Libor; Vedoucí práce: Vystrčil Jan; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Nefotorealistické zobrazování v herním enginu s využitím výtvarné předlohy 

      Autor: Jiří Burýšek; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Práce prezentuje praktické řešení výtvarné stylizace videoherní scény v herním enginu Unity. Metoda stylizace užívá výtvarné předlohy a je založena na algoritmu StyleBlit, přičemž je schopna napodobit libovolný výtvarný ...
    • Nelineární přehrávání v rámci množiny zvukových vzorků v kontextu videoher 

      Autor: Igor Kotov; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Žikovský Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Tato diplomová práce se zabývá návrhem, implementací a testováním algoritmu pro zpracování digitálního signálu, který by mohl detekovat všechny možné body přechodu v hudebním souboru s pevným rytmem tak, aby jeho nelineární ...
    • Nové techniky výběru, manipulace a umístění objektů pro editaci světa ve VR 

      Autor: Dmytro Kadar; Vedoucí práce: Žákovská Uršula; Oponent práce: Kučera Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-31)
      S rostoucí popularitou virtuální reality s tímto typem aplikací pracuje stále více vý-vojářů a designérů. Při vytváření scén ve VR však dochází k problémům. Zatímco scény lze vytvářet na běžném monitoru počítače, jejich ...
    • Nové způsoby využití hmatových modulů pro osoby se zrakovým postižením 

      Autor: Kryštof Woldřich; Vedoucí práce: Macík Miroslav; Oponent práce: Frajták Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)
      Na Katedře počítačové grafiky a interakce na FEL ČVUT probíhá vývoj interaktivní hmatové modulární mapy interiérů. Tato diplomová práce představuje rozšíření pro nové účely, které je založené na stejné základní elektronické ...
    • Obarvování ručních kreseb na mobilních zařízeních 

      Autor: Brejcha Jan; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Jamriška Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Obchodní platforma pro akcie 

      Autor: Havel Marcel; Vedoucí práce: Kouba Zdeněk; Oponent práce: Mařík Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Obecný framework pro zpětnovazebné řízení robotické koule Sphero pomocí 3D senzoru 

      Autor: Vrba Michal; Vedoucí práce: Wild Jiří; Oponent práce: Berka Roman
      Tato práce si klade za cíl navrhnout a implementovat model pro inteligentní řízení více robotických koulí Sphero najednou, které jsou snímány dostupným hloubkovým senzorem Microsoft Kinect. Vytvořený obecný framework pro ...
    • On-line systém pro správu a verzování znalostí 

      Autor: Kročák Pavel; Vedoucí práce: Matyáš Petr; Oponent práce: Jirkovský Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Online aplikace pro zdravotnickou ordinaci 

      Autor: Zelenka Jakub; Vedoucí práce: Komárek Martin; Oponent práce: Žára Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-09)
      Cílem této bakalářské práce je navrhnout a vytvořit online aplikaci pro podporu chodu zdravotnické ordinace. Aplikace bude navrhována na základě konzultací s doktory a zdravotními sestrami, které ji budou následně využívat ...
    • Online rezervační systém pro laboratoř očních pohybů 

      Autor: Kolařík Tomáš; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      Tato práce se zabývá analýzou požadavků na rezervační systém pro Laboratoř očních pohybů. Po analýze požadavků byla provedena kontrola všech již existujících řešení a bylo zjištěno, že neexistuje systém, který by plně ...