Prohlížení katedra počítačové grafiky a interakce dle názvu
Zobrazují se záznamy 411-430 z 854
-
Návrh GPU algoritmů pro řešení úloh rozvrhování projektů s omezenými zdroji
; Vedoucí práce: Šůcha Přemysl; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Návrh mobilní aplikace pro administraci nikotinových náhrad
; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Kulhánek Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)Tato práce se zabývá návrhem aplikace pro administraci nikotinových substitucí. Cílem je pomoci uživateli zbavit se závislosti na tabáku náhradní nikotinovou terapií. Kouření tabákových produktů je v současné době jednou ... -
Návrh moderního vysoko-úrovňového grafického API
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)Příchod grafického, nízko-úrovňového grafického rozhraní Vulkan v roce 2016 přinesl pro developery příležitost využít vykreslovací a výpočetní schopnosti dnešních grafických karet na mnoha platformách a s vysokým výkonem. ... -
Návrh multimodální pomůcky pro učení se braillova písma
; Vedoucí práce: Palivcová Dominika; Oponent práce: Náplava Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)Tato práce popisuje návrh a vývoj nové multimodální pomůcky pro výuku braillova písma. Vychází z rozsáhlého explorativního výzkumu zrakového postižení a čichu. Nová pomůcka by měla sloužit učitelům při prvním seznámení ... -
Návrh on-line tahové hry postavené nad platformou DarkStar
; Vedoucí práce: Matyáš Petr; Oponent práce: Chludil Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Návrh seriózní hry pro podporu léčby diabetes mellitus
; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Štechová Kateřina
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-06)Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací edukační hry pro děti s diabetem I. typu. Zahrnuje analýzu existujících vzdělávacích materiálů určených pro diabetické děti. Popisuje tvorbu hry od návrhu prvotního ... -
Návrh stárnutí virtuálního průvodce – avatara pro podporu léčby chronických nemocí
; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Mráz Miloš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)Obsahem této bakalářské práce je popis vývoje edukační hry MyDiabetic ve vývojovém prostředí Unity, tvorba 3D grafického modelu stylizované postavy, simulaci jejího stárnutí v podobě měnícího se 3D modelu, opravení chyb ... -
Návrh uživatelského rozhraní pro 3D modelář rozšířené reality
; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Malý Ivo
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)Diplomová práce se zabývá návrhem uživatelského rozhraní pro 3D modelář rozšířené reality. Konkrétně jde o práci zaměřenou na analýzu existujícího produktu společnosti Misterine s.r.o. - Misterine Studio, a návrh nového ... -
Návrh uživatelského rozhraní pro dotykovou odpovídací jednotku k interkomu
; Vedoucí práce: Rubáš Marek; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)Tato práce se věnuje návrhu uživatelského rozhraní pro odpovídací jednotku k interkomu. Návrh byl založen na rešerši podobných zařízení tohoto typu, včetně průzkumu mezi současnými a potencionálními uživateli, a na základě ... -
Návrh uživatelského rozhraní pro tvorbu popisu budov pro odborníky
; Vedoucí práce: Vystrčil Jan; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Nefotorealistické zobrazování v herním enginu s využitím výtvarné předlohy
; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)Práce prezentuje praktické řešení výtvarné stylizace videoherní scény v herním enginu Unity. Metoda stylizace užívá výtvarné předlohy a je založena na algoritmu StyleBlit, přičemž je schopna napodobit libovolný výtvarný ... -
Nelineární přehrávání v rámci množiny zvukových vzorků v kontextu videoher
; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Žikovský Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)Tato diplomová práce se zabývá návrhem, implementací a testováním algoritmu pro zpracování digitálního signálu, který by mohl detekovat všechny možné body přechodu v hudebním souboru s pevným rytmem tak, aby jeho nelineární ... -
Nové techniky výběru, manipulace a umístění objektů pro editaci světa ve VR
; Vedoucí práce: Žákovská Uršula; Oponent práce: Kučera Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-31)S rostoucí popularitou virtuální reality s tímto typem aplikací pracuje stále více vý-vojářů a designérů. Při vytváření scén ve VR však dochází k problémům. Zatímco scény lze vytvářet na běžném monitoru počítače, jejich ... -
Nové způsoby využití hmatových modulů pro osoby se zrakovým postižením
; Vedoucí práce: Macík Miroslav; Oponent práce: Frajták Karel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)Na Katedře počítačové grafiky a interakce na FEL ČVUT probíhá vývoj interaktivní hmatové modulární mapy interiérů. Tato diplomová práce představuje rozšíření pro nové účely, které je založené na stejné základní elektronické ... -
Obarvování ručních kreseb na mobilních zařízeních
; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Jamriška Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Obchodní platforma pro akcie
; Vedoucí práce: Kouba Zdeněk; Oponent práce: Mařík Radek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Obecný framework pro zpětnovazebné řízení robotické koule Sphero pomocí 3D senzoru
; Vedoucí práce: Wild Jiří; Oponent práce: Berka Roman
Tato práce si klade za cíl navrhnout a implementovat model pro inteligentní řízení více robotických koulí Sphero najednou, které jsou snímány dostupným hloubkovým senzorem Microsoft Kinect. Vytvořený obecný framework pro ... -
On-line systém pro správu a verzování znalostí
; Vedoucí práce: Matyáš Petr; Oponent práce: Jirkovský Vojtěch
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Online aplikace pro zdravotnickou ordinaci
; Vedoucí práce: Komárek Martin; Oponent práce: Žára Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-09)Cílem této bakalářské práce je navrhnout a vytvořit online aplikaci pro podporu chodu zdravotnické ordinace. Aplikace bude navrhována na základě konzultací s doktory a zdravotními sestrami, které ji budou následně využívat ... -
Online rezervační systém pro laboratoř očních pohybů
; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Sloup Jaroslav
Tato práce se zabývá analýzou požadavků na rezervační systém pro Laboratoř očních pohybů. Po analýze požadavků byla provedena kontrola všech již existujících řešení a bylo zjištěno, že neexistuje systém, který by plně ...