Návrh uživatelského rozhraní pro dotykovou odpovídací jednotku k interkomu
User interface design for a touch display of an intercom answering unit
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Kateřina Koutová
Vedoucí práce
Rubáš Marek
Oponent práce
Čmolík Ladislav
Studijní obor
Interakce člověka s počítačemStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se věnuje návrhu uživatelského rozhraní pro odpovídací jednotku k interkomu. Návrh byl založen na rešerši podobných zařízení tohoto typu, včetně průzkumu mezi současnými a potencionálními uživateli, a na základě studia problematiky UX designu věnující se také tvorbě uživatelských rozhraní zaměřené na cíle uživatelů. Uživatelé byli zastoupeni v procesu návrhu nepřímo pomocí person i přímo jako účastníci testování samotného prototypu. Celý proces návrhu probíhal ve dvou fázích, obě byly zakončeny uživatelským testováním a následnou úpravou prototypu podle nalezených problémů. Finální prototyp je pro problematiky neznalé uživatele téměř k nerozpoznání od reálného produktu. The thesis deals with the user interface design for an intercom answering unit. The design was based on a~research of similar devices, including a~research of current and potential users, and study of UX design problems also dealing with user interface design based on user goals. Users were involved in the whole design process indirectly as personas and also directly as participants of user testing. The design process was divided into two stages, each ending with user testing and modification of the prototype according to discovered problems. The final prototype is almost indistinguishable from the actual product for an amateur user.
Kolekce
- Diplomové práce - 13139 [413]