Prohlížení Bakalářské práce - 12120 dle názvu
Zobrazují se záznamy 17-36 z 297
-
Blok válce experimentálního jednoválcového motoru
; Vedoucí práce: Vávra Jiří; Oponent práce: Emrich Miloslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-18)Práce se zabývá návrhem bloku pro experimentální jednoválcový motor Škoda. V první části je vlastní návrh bloku pro jednoválcovou i víceválcovou hlavu. Následuje technologie výroby jednotlivých dílů bloku včetně navrhovaných ... -
Brzdový systém cisternového železničního vozu
; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Pechar Stanislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-08-24)Bakalářská práce se zabývá návrhem brzdové výstroje moderního cisternového vozu za použití trámcové brzdy, automatického snímače ložení a brzdového kompaktu při provozní rychlosti 100 km/h a nápravovém zatížení 22,5 ... -
Brzdový systém osobního železničního vozu pro rychlost do 200 km/h
; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Pechar Stanislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-21)Bakalářská práce se zabývá návrhem adhezní elektropneumatické kotoučové brzdy pro osobní kolejový vůz pro rychlost do 200 km/h. Rešerše je zaměřena na popis základních principů brzdění železničních vozidel a porovnání čtyř ... -
CFD simulace průtokových vlastností sacích kanálů hlavy válce v programu Creo
; Vedoucí práce: Hatschbach Petr; Oponent práce: Hořenín Jindřich
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-22)Následující bakalářská práce pojednává o měření a následném vyhodnocení průtokových a vírových vlastností sacích a výfukových kanálů hlavy motoru. Na to dále navazuje numerická simulace v programu Creo. Na úvod autor ... -
Chladící okruhy hybridních a elektrických vozidel
; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Doleček Vít
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-23)V rámci této bakalářské práce jsou v první části formou literární rešerše popsány typy článků baterií s důrazem kladeným na použití v osobních automobilech. Rozdělení je provedeno se zaměřením na teplotní vlastnosti článku ... -
Definice legislativou daných hraničních parametrů pro měření vozidel za reálného provozu (RDE)
; Vedoucí práce: Klír Vojtěch; Oponent práce: Beránek Vít
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-21)Tato bakalářská práce se v první části zabývá platnou legislativou homologačních zkoušek, zejména měřením emisí na za reálného provozu. Druhá část se věnuje sestavení programu na tvorbu jízdního cyklu, který splňuje dynamické ... -
Design Proposal for 4-Cylinder Compression-Ignition Engine
; Vedoucí práce: Mikulec Antonín; Oponent práce: Brankov Ivaylo
Nowadays, most of the vehicles runs on Diesel engines. We do not use coal-powered steam engines any more. Rudolf Diesel played a vital role in the modern era of transportation by inventing Diesel engines. The need for even ... -
Diferenciály s funkcí Torque Vectoring
; Vedoucí práce: Achtenová Gabriela; Oponent práce: Jasný Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-23)Diferenciály s funkcí torque vectoring jsou používány pro zlepšení manipulovatelnosti vozidla řízením stáčivého momentu. Toho je docíleno dělením točivého momentu v potřebném poměru mezi jednotlivá kola pomocí převodů ... -
Druhý stupeň svislého vypružení osobního vozu
; Vedoucí práce: Heptner Tomáš; Oponent práce: Kolář Josef
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-30) -
Dvě experimentální úlohy pro zaměření motorová vozidla
; Vedoucí práce: Kazda Lukáš; Oponent práce: Bous Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-23)Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část se věnuje teorii momentu setrvačnosti, možnostem jeho měření a problematice měření úhlů pomocí inklinometru a dále čtenáře seznámí s laboratorním stanovištěm pro měření ... -
Dvouosý naklápěcí stojan pro testy spalovacích motorů
; Vedoucí práce: Vávra Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01) -
Elekrtické pohony automobilů
; Vedoucí práce: Baněček Jan; Oponent práce: Morkus Josef
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-12)Cílem práce je vypracovat rešerši o řešení zástaveb elektropohonů elektromobilů. Hledět se bude nejenom na produkční modely, ale také na koncepty automobilů. Dalším cílem bude zjistit parametry použitých komponent pohonů, ... -
Emise CO2 při výrobě baterií
; Vedoucí práce: Morkus Josef; Oponent práce: Sadil Jindřich
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-23)Tato bakalářská práce se zabývá tématem vzniku emisí CO2 při výrobě baterií pro elektrická vozidla. Jedná se o rešerši a analýzu dostupných studií na toto téma. K dispozici je rozbor, který se zaměřuje na vyhodnocení ... -
Experimentální popis chování řídící strategie hybridního vozidla
; Vedoucí práce: Beránek Vít; Oponent práce: Toman Rastislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-11)Bakalářská práce se zabývá rozhodnutím o řídící strategii hybridního elektrického vozidla. V práci jsou uvedeny používané systémy pohonů hybridních vozidel, jejich funkce a základní popis řídících strategií. Na základě ... -
Experimentální zjištění parametrů zmenšených pneumatik
; Vedoucí práce: Achtenová Gabriela
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01) -
Externí elektrický pohon čerpadla Commonrail
; Vedoucí práce: Emrich Miloslav; Oponent práce: Červenka Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-06-08)Bakalářská práce se zabývá osamostatněním pohonu palivového čerpadla Common Rail a výpočtem potřebného elektromotoru pro jeho pohon. Dále návrhem ozubeného řemenu pro přenos točivého momentu na čerpadlo, vytvořením 3D ... -
Externí synchronizace u převodovek užitkových vozidel
; Vedoucí práce: Achtenová Gabriela; Oponent práce: Jasný Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-03)Tato práce pojednává o základních funkcích a stavbě synchronizačního ústrojí v převodovkách nákladních a speciálních vozidel. Práce obsahuje popis jednotlivých řadících spojek včetně synchronizace. Dále práce obsahuje popis ... -
Externí zdroj tlakového oleje spalovacího motoru
; Vedoucí práce: Emrich Miloslav; Oponent práce: Takáts Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-29)Práce řeší mechanickou stránku návrhu externí jednotky coby zdroje tlakového oleje. Zabývá se návrhem funkčního schémata, volbou komponent použitelných v externí jednotce a uspořádáním komponent do sestavy. Předložená práce ... -
Fyzický 3D model zavěšení kola automobilu - návrh koncepce
; Vedoucí práce: Jasný Michal; Oponent práce: Kazda Lukáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-08-23)Tato bakalářská práce se zabývá návrhem koncepce pro tvorbu zmenšených fyzických 3D modelů zavěšení kol automobilů. Tyto modely slouží pro výukové účely, konkrétně za účelem seznámení se samotnými konstrukčními prvky ... -
Geometrie a aerodynamických parametrů sacího kanálu spalovacího motoru
; Vedoucí práce: Hatschbach Petr; Oponent práce: Tichánek Radek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-08-23)Následující bakalářská práce pojednává o procesu přenosu prostorových dat do prostředí softwaru CREO 4.0 od společnosti PTC a softwaru OpenFOAM v10 od společnosti OpenFOAM Foundation bez průvodní technické dokumentace ...