ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Brzdový systém osobního železničního vozu pro rychlost do 200 km/h

A brake system of a passenger rail wagons for speeds up to 200 km/h

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Michal Kuneš
Vedoucí práce
Kolář Josef
Oponent práce
Pechar Stanislav
Studijní obor
Konstruování podporované počítačem
Studijní program
Strojírenství
Instituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá návrhem adhezní elektropneumatické kotoučové brzdy pro osobní kolejový vůz pro rychlost do 200 km/h. Rešerše je zaměřena na popis základních principů brzdění železničních vozidel a porovnání čtyř různých brzdových systémů DAKO, jenž jsou vzájemně porovnány v odlišnostech konceptu konstrukce a popsána funkčnost klíčových komponent brzdového systému. Podle zadaných parametrů brzdového systému DAKO pro osobní kolejový vůz pro rychlost do 200 km/h jsou vypočteny základní parametry kotoučové brzdy při rychločinném zabrzdění vozu na požadované zábrzdné vzdálenosti.
 
The bachelor thesis deals with the design of the adhesion electro pneumatic disc brake for passenger rail wagon for speeds up to 200 km/h. The research is focused on a description of basic principles of railway vehicles braking and a comparison of the four different types of DAKO brake systems, which are mutually compared in differences in the construction concept and the functionality of key components of the brake system is described. The basic parameters of the disc brake are calculated according to the set parameters of the DAKO brake system for a passenger rail wagon for speeds of up to 200 km/h, when the vehicle is braked to the required braking distance.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/84711
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (5.959Mb)
PRILOHA (475.6Kb)
PRILOHA (475.6Kb)
PRILOHA (132.7Kb)
POSUDEK (187.8Kb)
POSUDEK (533.5Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12120 [299]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Modelování a návrh řízení systému ABS 

    Autor: Tomáš Veselý; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Kuře Matěj
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)
    Cílem této práce je rozšířit model dvoustopého vozidla o komponenty brzdné soustavy a navrhnout alogoritmy řízení brždění kol. Práce srovnává dnes běžně používaný koncept, kterým jsou hydraulické brzdy, s nově vzikajícími ...
  • Studie řešení brzdy pro vozy metra 

    Autor: Lhotan Radek; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Pechar Stanislav
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-23)
    Předmětem této práce je návrh kotoučové adhezní elektropneumatické brzdy pro vůz metra. Rešerše je zaměřena na srovnání dvou různých elektropneumatických brzdových systémů. Zde jsou popsány funkce jednotlivých komponent, ...
  • Důsledky snižování odporů nákladních automobilů pro brzdové a zpomalovací systémy vozidel 

    Autor: Martin Macánek; Vedoucí práce: Emrich Miloslav; Oponent práce: Pohořelský Luděk
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-29)
    Tato diplomová práce se zabývá důsledky snižování jízdních odporů nákladních vozidel pro brzdové a odlehčovací systémy vozidel. V teoretické části jsou zkoumány jízdní odpory a legislativa nákladních automobilů a jejich ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV