ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Definice legislativou daných hraničních parametrů pro měření vozidel za reálného provozu (RDE)

Definition of boundary parameters for measuring vehicles in RDE as they are prescribed by legislation

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Jan Cahyna
Vedoucí práce
Klír Vojtěch
Oponent práce
Beránek Vít
Studijní obor
Konstruování podporované počítačem
Studijní program
Strojírenství
Instituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se v první části zabývá platnou legislativou homologačních zkoušek, zejména měřením emisí na za reálného provozu. Druhá část se věnuje sestavení programu na tvorbu jízdního cyklu, který splňuje dynamické podmínky RDE na hranici jejich platnosti dané předpisem.
 
This bachelor thesis is in a first part dealing with a valid legislation of homologation tests, especially with measuring emissions in real traffic. A sechond part is dedicated to creating a program that will generate driving cycle, which fulfils dynamic terms of RDE on the edge of validity given by directive.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/84698
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.901Mb)
PRILOHA (1.465Mb)
PRILOHA (334.9Kb)
POSUDEK (352.1Kb)
POSUDEK (351.8Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12120 [302]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV