Definice legislativou daných hraničních parametrů pro měření vozidel za reálného provozu (RDE)
Definition of boundary parameters for measuring vehicles in RDE as they are prescribed by legislation
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jan Cahyna
Vedoucí práce
Klír Vojtěch
Oponent práce
Beránek Vít
Studijní obor
Konstruování podporované počítačemStudijní program
StrojírenstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se v první části zabývá platnou legislativou homologačních zkoušek, zejména měřením emisí na za reálného provozu. Druhá část se věnuje sestavení programu na tvorbu jízdního cyklu, který splňuje dynamické podmínky RDE na hranici jejich platnosti dané předpisem. This bachelor thesis is in a first part dealing with a valid legislation of homologation tests, especially with measuring emissions in real traffic. A sechond part is dedicated to creating a program that will generate driving cycle, which fulfils dynamic terms of RDE on the edge of validity given by directive.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12120 [297]