Now showing items 66-85 of 185

    • Náhrada brzdového kotouče průměru 590 mm za průměr 610 mm v podvozku GP 200 os. vozu 

      Author: Michal Kasan; Supervisor: Kolář Josef; Opponent: Škurek Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-23)
      Moje bakalářská práce se zabývá náhradou brzdového kotouče průměru 590 mm za kotouč průměru 610 mm. Na osobním voze Bdpee231 se u stávajícího kotouče průměru 590 mm objevují nepřípustné trhliny při řádově nižším nájezdu ...
    • Nápravá převodovka pro pohon dvojkolí otočného dvounápravového podvozku nízkopodlažní tramvaje 

      Author: Rajdl Petr; Supervisor: Kolář Josef; Opponent: Kalivoda Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-29)
      Obsahem práce je návrh nápravové převodovky pro pohon dvojkolí otočného dvounápravového podvozku nízkopodlažní tramvaje.
    • Nástroj pro první návrh EV převodovky 

      Author: Kováč Maroš; Supervisor: Achtenová Gabriela; Opponent: Pakosta Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-23)
      Táto práca sa zaoberá vytvorením nástroja v programe Microsoft Excel pre prvý návrh prevodoviek, používaných v elektromobiloch. Účelom nástroja je urýchliť návrh a vývoj prevodoviek. Obsahom teoretickej časti je rešerš o ...
    • Návrh a aerodynamika bočního krytu na vozidle Formula Student 

      Author: Otakar Volek; Supervisor: Hatschbach Petr; Opponent: Doleček Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-29)
      Účelem práce bylo pomocí CFD výpočtů navrhnout a optimalizovat tvar bočního krytu pro monopost soutěže Formula Student FS.10 týmu CTU CarTech tak, aby celý vůz disponoval co nejlepší aerodynamickou efektivitou. V práci ...
    • Návrh brzdové soustavy pro vůz typu Formula SAE 

      Author: Valdecký Marek; Supervisor: Astraverkhau Nikita
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Návrh brzdových třmenů pro vůz Formule Student 

      Author: Krulík Vladimír; Supervisor: Astraverkhau Nikita; Opponent: Vašíček Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-12)
      Tématem této bakalářské práce je analýza stávajícího řešení brzdových třmenů, výpočet základních rozměrů, konstrukce předního a zadního brzdového třmenu. V práci je dále popsána výroba brzdových třmenů a poznatky z provozu ...
    • Návrh chladící soustavy motoru pro vůz Formule Student 

      Author: Bugár Patrik; Supervisor: Doleček Vít; Opponent: Červenka Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-08)
      Cieľom práce bolo navrhnúť chladiacu sústavu v súlade s pravidlami súťaže Formula Student a vymedziť nedostatky návrhov minulých riešení.
    • Návrh konceptu podvozku vozu kategorie Formula SAE pro 10" kola 

      Author: Weigl Jan; Supervisor: Astraverkhau Nikita
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Návrh konstrukce 2-dobého motocyklového motoru 

      Author: Pešan Jiří; Supervisor: Mikulec Antonín; Opponent: Hatschbach Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-12-18)
      Tato práce se zabývá konstrukčním návrhem jednoválcového dvoudobého motoru, vytvořením parametrického 3D modelu v programech VariCAD 1.06.(2012) a CATIA V5.R21. Jsou zde stručně popsány některá technická řešení a přídavná ...
    • Návrh konstrukce 3-válcového 4-dobého vznětového motoru 

      Author: Kotil Jan; Supervisor: Mikulec Antonín
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Návrh konstrukce 4-válcového 4-dobého zážehového motoru 

      Author: Kohlíček Jiří; Supervisor: Mikulec Antonín
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Návrh konstrukce vznětového motoru 

      Author: Hladík David; Supervisor: Mikulec Antonín; Opponent: Brynych Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-06-27)
      Obsahem této práce je sepsání rešerše o funkci dieselového motoru a následně navržení a vymodelování parametrického čtyřválcového vznětového motoru. Rozvodový systém motoru je DOHC se čtyřmi ventily na válec. Pro vytvoření ...
    • Návrh kotoučové brzdy pro nízkopodlažní tramvaj 

      Author: Majer Tomáš; Supervisor: Kolář Josef; Opponent: Bauer Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-06-20)
      V této bakalářské práci se zabývám Návrhem kotoučové brzdy pro nízkopodlažní tramvaj. V první části se zaobírám rozdělením druhů brzd u tramvajových vozů. Dále uvádím specifikace a parametry, které musí brzda splňovat ...
    • Návrh mechanického ovládání ventilového rozvodu motoru Škoda pro provoz Atkinsonova i Millerova cyklu 

      Author: Macháček Jan; Supervisor: Miklánek Ĺubomír; Opponent: Syrovátka Zbyněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-28)
      Bakalářská práce je zaměřena na úpravy ventilových rozvodů umožňujících provoz jak konvenčního Ottova cyklu, tak i nekonvenčních cyklů spalovacího motoru. Nekonvenční pracovní cykly jsou Atkinsonův (LIVC) a Millerův (EIVC). ...
    • Návrh mechanismu pravostranného řízení na osobním vozidle s levostranným řízením 

      Author: Kolář Petr; Supervisor: Hatschbach Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Návrh metodiky certifikace letounu v kategorii experimental 

      Author: Hajzler Dušan; Supervisor: Theiner Robert
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-31)
    • Návrh na konstrukci 1-válcového 2-dobého zážehového motoru 

      Author: Slavík Radek; Supervisor: Mikulec Antonín; Opponent: Hatschbach Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-09)
      V programu Autodesk Invertor je vytvořen parametrický model jednoválcového dvoudobého zážehového motoru dle motoru Lawn-Boy. Parametry řídící rozměry modelu jsou vypočítány v programu Microsoft Excel. Práce dále obsahuje ...
    • Návrh na konstrukci 1-válcového zážehového motoru 

      Author: Woronycz Petr; Supervisor: Mikulec Antonín; Opponent: Miklánek Ĺubomír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-17)
      Tato práce se zabývá návrhem na konstrukci dvoudobého jednoválcového zážehového motoru pro motorovou řetězovou pilu. Tento motor je vytvořen jako parametrický 3D model v rozsahu zdvihového objemu 40 - 120 cm3. Model je ...
    • Návrh na konstrukci 4-válcového vznětového motoru 

      Author: Weiss Václav; Supervisor: Mikulec Antonín; Opponent: Brynych Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-27)
      Cílem práce je vytvoření parametrického modelu čtyřválcového vznětového motoru. V programu Microsoft Excel vytvořen výpočet základních rozměrů a nádledně vytvořen 3 - D model v programu Autodesk Inventor Professional 2015. ...
    • Návrh na konstrukci 4-válcového vznětového motoru 

      Author: Zelený Vojtěch; Supervisor: Mikulec Antonín; Opponent: Hatschbach Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-28)
      Cílem práce bylo vytvořit parametrický model čtyřdobého čtyřválcového vznětového motoru s obsahem do 1600 do 2300 cm3 s rozvodem typu DOHC. Nezávislým parametrem byl zvolen průměr vrtání, ze kterého se následně v programu ...