ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Chladící okruhy hybridních a elektrických vozidel

Cooling circuits of hybrid and electric vehicles

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Pance Štěpán
Vedoucí práce
Toman Rastislav
Oponent práce
Doleček Vít
Studijní obor
bez oboru
Studijní program
Teoretický základ strojního inženýrství
Instituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
V rámci této bakalářské práce jsou v první části formou literární rešerše popsány typy článků baterií s důrazem kladeným na použití v osobních automobilech. Rozdělení je provedeno se zaměřením na teplotní vlastnosti článku dle použité chemické technologie a též dle geometrie článku. V druhé části rešerše je vypracováváno rozdělení chladicích okruhů systémů řízení teploty baterií v hybridních a elektrických vozech s přehledem jejich využití na trhu. Třetí a závěrečná část obsahuje návrh teoretického chladicího okruhu a jeho logika řízení pro baterii městského elektrického vozidla za použití programu GT-SUITE. Výsledkem návrhu jsou grafy tepelného chování baterie při testovacích jízdních cyklech.
 
The following graduation thesis consists of a research, where in the first part are described types of battery cells with an emphasis on use in automobiles. The distribution is done with a focus on the temperature properties of battery cells according to their chemical technology and also to their geometrical properties. The second part consists of research sorted by cooling circuit technologies used by battery thermal management systems in hybrid and electric vehicles with an overview of their use on the market. The third and final part contains a design of a theoretical cooling circuit and its control logic for a battery used in an urban electric vehicle using GT-SUITE program. The design results are graphs of thermal behaviours of the battery during test driving cycles.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/77404
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (5.477Mb)
PRILOHA (320.0Kb)
PRILOHA (322.9Kb)
PRILOHA (46.97Kb)
PRILOHA (3.829Mb)
PRILOHA (58.13Kb)
POSUDEK (423.8Kb)
POSUDEK (650.5Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12120 [302]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV