ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Externí elektrický pohon čerpadla Commonrail

Design of Commonrail pump external drive

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Pospíšil Jan
Vedoucí práce
Emrich Miloslav
Oponent práce
Červenka Libor
Studijní obor
Konstruování podporované počítačem
Studijní program
Strojírenství
Instituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá osamostatněním pohonu palivového čerpadla Common Rail a výpočtem potřebného elektromotoru pro jeho pohon. Dále návrhem ozubeného řemenu pro přenos točivého momentu na čerpadlo, vytvořením 3D modelu celkové konstrukce včetně blokového schéma zapojení. Součástí práce je konstrukční výkresová dokumentace.
 
This Bachelor work deals with the drive separation of the Common Rail fuel pump and calculations for the required electric motor. Further, design of the timing belt for transfer of the torque to the pump, design of a 3D model for drive unite assembly structure and a schematic diagram.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/70604
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.744Mb)
POSUDEK (465.9Kb)
POSUDEK (347.0Kb)
PRILOHA (56.12Kb)
PRILOHA (37.72Kb)
PRILOHA (34.55Kb)
PRILOHA (144.8Kb)
PRILOHA (268.8Kb)
PRILOHA (267.7Kb)
PRILOHA (2.936Mb)
PRILOHA (3.448Mb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12120 [299]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV