Zobrazit minimální záznam

Analysis of the marketing strategy of the company CHARVÁT HYKOM s.r.o.



dc.contributor.advisorŽáček Vladimír
dc.contributor.authorMarkéta Carvanová
dc.date.accessioned2021-01-31T23:51:15Z
dc.date.available2021-01-31T23:51:15Z
dc.date.issued2021-01-31
dc.identifierKOS-1193269109605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/92953
dc.description.abstractBakalářská práce analyzuje současný stav marketingového řízení podniku CHARVÁT HYKOM s.r.o., který se zabývá výrobou hydraulických agregátů. Cílem bakalářské práce je navrhnout možná řešení ke zvýšení kvality marketingového řízení a analyzovat podnikovou strategii. Dále se bakalářská práce zabývá SWOT analýzou, marketingovým mixem a nachází nedostatky v současném marketingovém řízení.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis analyses the present state of marketing management in CHARVÁT HYKOM s.r.o., which produce hydraulic power units. The goal of the thesis is to design solutions to improve the quality of marketing control and analyse the corporate strategy. Further, the thesis is compose of SWOT analyses, marketing mix and finds imperfections in the current state of marketing control.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectmarketingové řízenícze
dc.subjectpodniková strategiecze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectCHARVÁT HYKOM s.r.ocze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectmarketing controleng
dc.subjectcorporate strategyeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectCHARVÁT HYKOM s.r.oeng
dc.titleAnalýza marketingové strategie podniku CHARVÁT HYKOM s.r.o.cze
dc.titleAnalysis of the marketing strategy of the company CHARVÁT HYKOM s.r.o.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeWeisser Petr
theses.degree.disciplinebez oborucze
theses.degree.grantorústav řízení a ekonomiky podnikucze
theses.degree.programmeTeoretický základ strojního inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam