ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Personální management

Personnel marketing

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Lejčarová Pavla
Vedoucí práce
Holá Hana
Oponent práce
Jílková Petra
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicích
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, jako je personální marketing či marketingový mix v personalistice. Dále se zde detailně rozebírá rozdělení personálního marketingu na externí a interní. V praktické části této práce se pomocí dvou nezávislých výzkumů z vnějšího a vnitřního prostředí, zjišťuje stav externího personálního marketingu společnosti. V návaznosti na zjištěné informace z průniku obou průzkumů, je vytvořen návrh řešení na inovaci externího personálního marketingu. Spolu s ním je provedena kalkulace odhadovaných nákladů.
 
The aim of this bachelor thesis is to assess the current state of personnel marketing in the company ABC, s.r.o. and to propose the concrete solution for improvement. The theoretical part focuses on the basic concepts of this issue such as personnel marketing or marketing mix in human resources. Further, the division into external and internal marketing is discussed here in detail. In the practical part of this work, using two independent researches from the external and internal environment, the state of the company´s external personnel marketing is determined. Based on the information obtained from the intersection of both surveys, the proposal for the solution for the innovation of external personnel marketing is created. Together, the estimated costs are calculated.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/69776
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.075Mb)
POSUDEK (591.0Kb)
POSUDEK (408.1Kb)
PRILOHA (1.842Mb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32163 [635]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Personální marketing firem a preference mladých lidí při výběru zaměstnání 

    Autor: Daniela Krejsová; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Škorňová Eva
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
    Bakalářská práce zkoumá nástroje personálního marketingu vybraných firem s cílem posoudit jejich schopnost oslovit a přilákat mladé lidi podle jejich preferencí při výběru zaměstnání. Teoretická část vychází z odborné ...
  • Personální marketing organizace 

    Autor: Dita Daňhelková; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Šafránková Jana Marie
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
    Bakalářská práce se zabývá tématem personálního marketingu. Jejím cílem je prozkoumat využití personálního marketingu v organizaci, určit oblasti, ve kterých by bylo možné personální marketing vylepšit a navrhnout vhodná ...
  • Personální marketing ve vybrané společnosti 

    Autor: Aneta Hartmanová; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Škorňová Eva
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-06)
    Diplomová práce zkoumá využití personálního marketingu v konkrétní společnosti s cílem určit možné problémy a navrhnout vhodná řešení. Teoretická část charakterizuje význam, vývoj, využití a přínosy personálního marketingu, ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV