Analýza marketingové strategie podniku CHARVÁT HYKOM s.r.o.
Analysis of the marketing strategy of the company CHARVÁT HYKOM s.r.o.
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Markéta Carvanová
Supervisor
Žáček Vladimír
Opponent
Weisser Petr
Field of study
bez oboruStudy program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstitutions assigning rank
ústav řízení a ekonomiky podnikuRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce analyzuje současný stav marketingového řízení podniku CHARVÁT HYKOM s.r.o., který se zabývá výrobou hydraulických agregátů. Cílem bakalářské práce je navrhnout možná řešení ke zvýšení kvality marketingového řízení a analyzovat podnikovou strategii. Dále se bakalářská práce zabývá SWOT analýzou, marketingovým mixem a nachází nedostatky v současném marketingovém řízení. The bachelor thesis analyses the present state of marketing management in CHARVÁT HYKOM s.r.o., which produce hydraulic power units. The goal of the thesis is to design solutions to improve the quality of marketing control and analyse the corporate strategy. Further, the thesis is compose of SWOT analyses, marketing mix and finds imperfections in the current state of marketing control.
Collections
- Bakalářské práce - 12138 [219]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Author: Uhrová Eva; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...