Now showing items 1-20 of 35

    • Bankovní úvěr a jeho využití pro financování podniku - případová studie 

      Author: Tomáš Pavlík; Supervisor: Schlossberger Otakar; Opponent: Hřebík František
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Bakalářská práce pojednává o tématice bankovního úvěru, financování podniku a zjištěním vhodného způsobu financování nákupu dlouhodobého majetku pro průmyslový podnik. V teoretické části se zabývám možnostmi financování ...
    • Budování zákaznické loajality v kulturním a zábavním sektoru. 

      Author: Lukáš Nevídal; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Dobrucká Lucia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Hlavním tématem této bakalářské práce je budování zákaznické loajality v kulturním a zábavním sektoru. Konkrétně se zaměří na obecné poznatky, které se pojí s budováním zákaznické loajality jako takové a souběžně je bude ...
    • Budování značky s důrazem na sociální sítě 

      Author: Štěpán Vilímek; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Plzáková Lucie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Bakalářská práce „Budování značky s důrazem na sociální sítě“ se zabývá v teoretické části analýzou jednotlivých sociálních sítí, jejich využitím, marketingem, zaměřením a dalšími informacemi, které jsou pro sociální sítě ...
    • Design jako nástroj konkurenceschopnosti 

      Author: Adam Zdvihal; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
      Cílem bakalářské práce je navrhnout soubor komplementárních opatření konkurenceschopnosti pomocí (produktového) designu. Design je v současnosti málo využívanou disciplínou, na poli malých a středních výrobních společností. ...
    • Design jako nástroj konkurenceschopnosti 

      Author: Adam Jirout; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Míšek Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Hlavním zaměřením bakalářské práce je analýza vývoje a trendů obalů. V první části budou nejdříve vymezeny pojmy důležité pro tuto bakalářskou práci jako obalový design, cirkulární ekonomika a ...
    • Design jako nástroj pro konkurenceschopnost ve společnosti Profil Nábytek 

      Author: David Čermák; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Kotradyová Veronika
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Bakalářská práce s názvem Design jako nástroj konkurenceschopnosti ve spo-lečnosti Profil nábytek pojednává o využití designu ke zvyšování přidané hodnoty vý-robků a zlepšování pozice nábytkářské firmy na trhu. Práce ...
    • Dopady rozvoje elektromobility na sociální, ekonomickou a environmentální udržitelnost 

      Author: Aida Ussenova; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Steiner Leo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-12)
      Bakalářská práce zkoumá problematiku dopadů elektromobility na sociální, ekonomickou a environmentální udržitelnost. Hodnotí současný stav automobilového průmyslu se zaměřením na Evropskou unii, predikuje jeho budoucí vývoj ...
    • Generační výměna v malé rodinné firmě 

      Author: Pražáková Veronika; Supervisor: Dobrucká Lucia; Opponent: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-13)
      Cílem práce Generační výměna v malé rodinné firmě je vytvořit návrh na předání podniku další generaci. Úskalí, která mohou nastat, je mnoho, a proto je důležité dělat vše proto, abychom jsme se jim vyhnuli a předání proběhlo ...
    • Inovace marketingového plánu divadla Semafor o.p.s. 

      Author: Petra Havlišová; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Maršíková Šárka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu divadla. Pozornost je nejprve věnována teoretické části, která popisuje typologii divadel, jejich zdroje financování a definuje specifika marketingu v kultuře. V praktické ...
    • Inovativní marketingové nástroje pro vybrané sportovní odvětví (případová studie, studie proveditelnosti) 

      Author: Natálie Rejčová; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Jemala Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových trendů ve sportovním marketingu. Základním cílem je popsání a detailní analyzování nových trendů, které v oblasti sportovního marketingu nacházejí své uplatnění. Byly ...
    • Komplexní využití sociálních sítí v personal brandingu 

      Author: Matyáš Batěk; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Tato bakalářská práce se zabývá problematikou personal brandingu na sociálních sítích. V teoretické části zkoumá některé novodobé sociálních sítí, co je to personal branding a jaké metody se dají využít k jeho vybudování ...
    • Marketing botanické zahrady 

      Author: Alexandra Vojáčková; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
      Bakalářská práce je zaměřena na marketing specifického sektoru botanických zahrad. V teoretické části jsou nejdříve představeny role dnešních botanických zahrad a následně je popsán marketingový mix, v rámci kterého jsou ...
    • Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu 

      Author: Ondřej Skořepa; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Sýkorová Jasna
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-06)
      Cílem této bakalářské práce bylo získat informace o způsobech, kterými lze zaujmout konzumenta video reklamy. Pro tento účel je tato práce rozdělená do dvou části teoretické a praktické. V rámci teoretické částí se autor ...
    • Marketingový plán pro firmu PROFIL NÁBYTEK, a.s. 

      Author: Adam Kuba; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie u konkrétní-ho nábytkářského podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu a ...
    • Marketingový plán sklářské firmy 

      Author: Jan Havránek; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Bakalářská práce se zaměřuje na sestavení marketingového plánu pro firmu LuxLighting s.r.o. a to především prostřednictvím sociálních sítí, které budou v celém projektu mar-ketingu hrát hlavní roli. Práce je rozdělena na ...
    • Marketingový plán vybrané společnosti 

      Author: Kristýna Krejsarová; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Janouch Viktor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním společnosti damejidlo.cz s.r.o. Cílem práce je zhodnocení marketingového plánu a návrh kroků pro zlepšení. V teoretické části jsou představeny jednotlivé kroky marketingového ...
    • Marketingový plán vybrané společnosti ze sportovního odvětví (případová studie, studie proveditelnosti) 

      Author: Tereza Racková; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Antošová Gabriela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-01)
      Bakalářská práce se vypořádává v teoretické části s vysvětlením všech podstatných pojmů, které se poté z větší části objeví i v části praktické a budou tak ukázány názorně a v praxi. Praktická část začíná marketingovým ...
    • Nové trendy marketingu vzdělávacích institucí 

      Author: Thi Thu Phuong Lai; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Dobrucká Lucia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Bakalářská práce se zabývá novými trendy marketingu vzdělávacích institucí. Popisuje obecné charakteristiky marketingu ve vzdělávacích institucích, marketingový mix, no-vé komunikační nástroje a využití moderních technologií ...
    • Novodobé trendy v managementu a jejich reflexe ve vybrané organizaci 

      Author: Tereza Pilařová; Supervisor: Dobrucká Lucia; Opponent: Jemala Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Cílem bakalářské práce je prozkoumat změny a trendy, které ovlivňují současný management a posoudit uplatnění těchto změn a trendů ve vybrané organizaci. Bakalářská práce se v teoretické části zabývá analýzou změn a trendů, ...
    • Podnikatelský plán pro založení cukrárny 

      Author: Natálie Severová; Supervisor: Dobrucká Lucia; Opponent: Plzáková Lucie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Bakalářská práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu na založení cukrárny ve městě Louny, která se specializuje na vlastní výrobu a prodej odlehčených cukrářských výrobků. Bakalářská práce má případně posloužit ...