Now showing items 1-20 of 53

    • Analýza mezilidských vztahů v regionu s vysokou intenzitou turismu 

      Author: Andrea Hostková; Supervisor: Plzáková Lucie; Opponent: Šilhánková Vladimíra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-05-31)
      Bakalářská práce se zabývá tématem turismu a mezilidských vztahů ve spojení s kolaborativní ekonomikou. V teoretické části popisuje turismus a jeho vývoj, kolaborativní ekonomiku a mezilidské vztahy, které vyvíjející se ...
    • Analýza podnikové kultury vybraného podniku ve vztahu k výkonnosti zaměstnanců 

      Author: Adéla Štecherová; Supervisor: Plzáková Lucie; Opponent: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-05-31)
      Tato bakalářská práce je zaměřena na podnikovou kulturu a její vliv na výkonnost zaměstnanců. Cílem práce je provést analýzu podnikové kultury vybraného podniku GALATEK a.s. se zaměřením na výkonnost zaměstnanců a navrhnout ...
    • Analýza trhu turismu se zaměřením na Balkánské země 

      Author: Josef Kouba; Supervisor: Plzáková Lucie; Opponent: Maštálka Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-05-31)
      Bakalářská práce se věnuje analýze trhu turismu se zaměřením na balkánské země. Jejím cílem je zhodnotit potenciál vybraných zemí Balkánu z hlediska přírodního a kulturně – historického a zároveň využít při analýze cestovního ...
    • Bankovní úvěr a jeho využití pro financování podniku - případová studie 

      Author: Tomáš Pavlík; Supervisor: Schlossberger Otakar; Opponent: Hřebík František
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Bakalářská práce pojednává o tématice bankovního úvěru, financování podniku a zjištěním vhodného způsobu financování nákupu dlouhodobého majetku pro průmyslový podnik. V teoretické části se zabývám možnostmi financování ...
    • Budování regionálně a sektorově limitované značky v B2C 

      Author: Daniela Brücknerová; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-31)
      Bakalářská práce se zabývá tématem z oblasti marketingu. V teoretické části popi-suje vybraný sektor a nástroje brand managementu využitelné pro budování značky na lokálně a sektorově omezeném trhu B2C. V praktické části ...
    • Budování start-up v oblasti automotive (případová studie) 

      Author: Petr Dvořák; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Dobrucká Lucia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Bakalářská práce se zabývá zmapováním možností proveditelnosti založení úspěšného start-upu v oblasti automotive na území Středočeského kraje, severně od Prahy. V současné době je oblast automobilového průmyslu na velkém ...
    • Budování zákaznické loajality v kulturním a zábavním sektoru. 

      Author: Lukáš Nevídal; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Dobrucká Lucia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Hlavním tématem této bakalářské práce je budování zákaznické loajality v kulturním a zábavním sektoru. Konkrétně se zaměří na obecné poznatky, které se pojí s budováním zákaznické loajality jako takové a souběžně je bude ...
    • Budování značky s důrazem na sociální sítě 

      Author: Štěpán Vilímek; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Plzáková Lucie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Bakalářská práce „Budování značky s důrazem na sociální sítě“ se zabývá v teoretické části analýzou jednotlivých sociálních sítí, jejich využitím, marketingem, zaměřením a dalšími informacemi, které jsou pro sociální sítě ...
    • Design jako nástroj konkurenceschopnosti 

      Author: Adam Jirout; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Míšek Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Hlavním zaměřením bakalářské práce je analýza vývoje a trendů obalů. V první části budou nejdříve vymezeny pojmy důležité pro tuto bakalářskou práci jako obalový design, cirkulární ekonomika a ...
    • Design jako nástroj konkurenceschopnosti 

      Author: Adam Zdvihal; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
      Cílem bakalářské práce je navrhnout soubor komplementárních opatření konkurenceschopnosti pomocí (produktového) designu. Design je v současnosti málo využívanou disciplínou, na poli malých a středních výrobních společností. ...
    • Design jako nástroj pro konkurenceschopnost ve společnosti Profil Nábytek 

      Author: David Čermák; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Kotradyová Veronika
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Bakalářská práce s názvem Design jako nástroj konkurenceschopnosti ve spo-lečnosti Profil nábytek pojednává o využití designu ke zvyšování přidané hodnoty vý-robků a zlepšování pozice nábytkářské firmy na trhu. Práce ...
    • Diverzita, rovnost a inkluze (DEI) a její vliv na firemní kulturu 

      Author: Pavel Wolf; Supervisor: Plzáková Lucie; Opponent: Jindřichovská Irena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-05-31)
      Během několika poslední let se DEI stalo nepostradatelným požadavkem pro nástroje moderního managementu. Současná nízká míra nezaměstnanosti vytváří situaci, kde firmy potřebují být pro zaměstnance atraktivní, aby zajistily ...
    • Dlouhodobé dopady pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování 

      Author: Michaela Němcová; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Dobrucká Lucia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Cílem bakalářské práce je ověření dopadů pandemie na spotřebitelské chování a návrh doporučení pro minimalizaci dopadů na podnikání B2C. V procesu tvorby bakalářské práce bylo využito vícezdrojového sběru informací z odborné ...
    • Dopady rozvoje elektromobility na sociální, ekonomickou a environmentální udržitelnost 

      Author: Aida Ussenova; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Steiner Leo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-12)
      Bakalářská práce zkoumá problematiku dopadů elektromobility na sociální, ekonomickou a environmentální udržitelnost. Hodnotí současný stav automobilového průmyslu se zaměřením na Evropskou unii, predikuje jeho budoucí vývoj ...
    • Generační výměna v malé rodinné firmě 

      Author: Pražáková Veronika; Supervisor: Dobrucká Lucia; Opponent: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-13)
      Cílem práce Generační výměna v malé rodinné firmě je vytvořit návrh na předání podniku další generaci. Úskalí, která mohou nastat, je mnoho, a proto je důležité dělat vše proto, abychom jsme se jim vyhnuli a předání proběhlo ...
    • Iniciativa pásu a stezky a její evropská dimenze: příklad Itálie 

      Author: Karin Matějovičová; Supervisor: Klepárník Vít; Opponent: Sponer Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-05-31)
      Bakalářská práce pojednává o iniciativě Pásu a stezky (Belt and Road Initiative, BRI), kterou v roce 2013 představil čínský prezident Si Ťin-pching. Záměrem této iniciativy je propojit země Asie, Evropy a Afriky pomocí ...
    • Inovace marketingového plánu divadla Semafor o.p.s. 

      Author: Petra Havlišová; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Maršíková Šárka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu divadla. Pozornost je nejprve věnována teoretické části, která popisuje typologii divadel, jejich zdroje financování a definuje specifika marketingu v kultuře. V praktické ...
    • Inovativní marketingové nástroje pro vybrané sportovní odvětví (případová studie, studie proveditelnosti) 

      Author: Natálie Rejčová; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Jemala Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových trendů ve sportovním marketingu. Základním cílem je popsání a detailní analyzování nových trendů, které v oblasti sportovního marketingu nacházejí své uplatnění. Byly ...
    • Komplexní využití sociálních sítí v personal brandingu 

      Author: Matyáš Batěk; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Tato bakalářská práce se zabývá problematikou personal brandingu na sociálních sítích. V teoretické části zkoumá některé novodobé sociálních sítí, co je to personal branding a jaké metody se dají využít k jeho vybudování ...
    • Marketing botanické zahrady 

      Author: Alexandra Vojáčková; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
      Bakalářská práce je zaměřena na marketing specifického sektoru botanických zahrad. V teoretické části jsou nejdříve představeny role dnešních botanických zahrad a následně je popsán marketingový mix, v rámci kterého jsou ...