Now showing items 1-20 of 35

    • Marketingový plán vybrané společnosti ze sportovního odvětví (případová studie, studie proveditelnosti) 

      Author: Tereza Racková; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Antošová Gabriela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-01)
      Bakalářská práce se vypořádává v teoretické části s vysvětlením všech podstatných pojmů, které se poté z větší části objeví i v části praktické a budou tak ukázány názorně a v praxi. Praktická část začíná marketingovým ...
    • Podnikatelský plán pro založení fyzioterapie s fitness centrem 

      Author: Petra Rysová; Supervisor: Dobrucká Lucia; Opponent: Antošová Gabriela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-01)
      Cílem této práce a podnikatelského plánu je naplánování postupných podnikatelských kroků tak, aby výsledkem bylo provozování živnosti fyzioterapeuta a fitness centra. Práce byla rozdělena na část teoretickou a praktickou. ...
    • Marketing botanické zahrady 

      Author: Alexandra Vojáčková; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
      Bakalářská práce je zaměřena na marketing specifického sektoru botanických zahrad. V teoretické části jsou nejdříve představeny role dnešních botanických zahrad a následně je popsán marketingový mix, v rámci kterého jsou ...
    • Podnikatelský plán pro založení svatebního salonu ve městě Lovosice 

      Author: Jana Rousová; Supervisor: Dobrucká Lucia; Opponent: Plzáková Lucie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
      Bakalářská práce se zabývá zpracováním tříletého podnikatelského plánu pro založení svatebního salonu ve městě Lovosice (v okresu Litoměřice v Ústeckém kraji). Tento plán je založen na základě výsledků z analýz prostředí. ...
    • Podnikatelský plán pro založení tanečního klubu 

      Author: Natálie Heroldová; Supervisor: Dobrucká Lucia; Opponent: Plzáková Lucie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
      Cílem této bakalářské práce je vypracování přehledného podnikatelského plánu pro nově začínající podnik New Age Dance Club s.r.o. v centru Prahy. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část ...
    • Srovnání ochranných prvků bankovek vydávaných ČNB a Evropskou centrální bankou (Eura) 

      Author: Nikola Míková; Supervisor: Schlossberger Otakar; Opponent: Hřebík František
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Ve své bakalářské práci se věnuji srovnání ochranných prvků bankovek vydávaných ČNB a Evropskou centrální bankou (ECB). Ochranné prvky znesnadňují zhotovení padělků. V teoretické části se mimo výčet ochranných prvků zmiňuji ...
    • Bankovní úvěr a jeho využití pro financování podniku - případová studie 

      Author: Tomáš Pavlík; Supervisor: Schlossberger Otakar; Opponent: Hřebík František
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Bakalářská práce pojednává o tématice bankovního úvěru, financování podniku a zjištěním vhodného způsobu financování nákupu dlouhodobého majetku pro průmyslový podnik. V teoretické části se zabývám možnostmi financování ...
    • Novodobé trendy v managementu a jejich reflexe ve vybrané organizaci 

      Author: Tereza Pilařová; Supervisor: Dobrucká Lucia; Opponent: Jemala Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Cílem bakalářské práce je prozkoumat změny a trendy, které ovlivňují současný management a posoudit uplatnění těchto změn a trendů ve vybrané organizaci. Bakalářská práce se v teoretické části zabývá analýzou změn a trendů, ...
    • Budování zákaznické loajality v kulturním a zábavním sektoru. 

      Author: Lukáš Nevídal; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Dobrucká Lucia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Hlavním tématem této bakalářské práce je budování zákaznické loajality v kulturním a zábavním sektoru. Konkrétně se zaměří na obecné poznatky, které se pojí s budováním zákaznické loajality jako takové a souběžně je bude ...
    • Podnikatelský plán pro založení cukrárny 

      Author: Natálie Severová; Supervisor: Dobrucká Lucia; Opponent: Plzáková Lucie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Bakalářská práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu na založení cukrárny ve městě Louny, která se specializuje na vlastní výrobu a prodej odlehčených cukrářských výrobků. Bakalářská práce má případně posloužit ...
    • Inovativní marketingové nástroje pro vybrané sportovní odvětví (případová studie, studie proveditelnosti) 

      Author: Natálie Rejčová; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Jemala Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových trendů ve sportovním marketingu. Základním cílem je popsání a detailní analyzování nových trendů, které v oblasti sportovního marketingu nacházejí své uplatnění. Byly ...
    • Nové trendy marketingu vzdělávacích institucí 

      Author: Thi Thu Phuong Lai; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Dobrucká Lucia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Bakalářská práce se zabývá novými trendy marketingu vzdělávacích institucí. Popisuje obecné charakteristiky marketingu ve vzdělávacích institucích, marketingový mix, no-vé komunikační nástroje a využití moderních technologií ...
    • Design jako nástroj konkurenceschopnosti 

      Author: Adam Jirout; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Míšek Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Hlavním zaměřením bakalářské práce je analýza vývoje a trendů obalů. V první části budou nejdříve vymezeny pojmy důležité pro tuto bakalářskou práci jako obalový design, cirkulární ekonomika a ...
    • Marketingový plán sklářské firmy 

      Author: Jan Havránek; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Bakalářská práce se zaměřuje na sestavení marketingového plánu pro firmu LuxLighting s.r.o. a to především prostřednictvím sociálních sítí, které budou v celém projektu mar-ketingu hrát hlavní roli. Práce je rozdělena na ...
    • Role influencerů při budování značky 

      Author: Denisa Dangelová; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Antošová Gabriela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Bakalářská práce „Role influencerů při budování značky“ se zabývá budováním značky prostřednictvím influencerů a sociálních sítí, na kterých působí. Cílem práce je ujasnit pojem „značka“, předat základní informace o ...
    • Vývoj nezaměstnanosti a pracovních příležitostí v Královehradeckém kraji 

      Author: Eliška Svobodová; Supervisor: Šilhánková Vladimíra; Opponent: Kučerová Zita
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu nezaměstnanosti a pracovních příležitostí v Královehradeckém kraji. Ke zjištění daných výsledků je využita metoda analýzy dat, která jsou získaná z portálů MPSV a ČSÚ. V teoretické ...
    • Komplexní využití sociálních sítí v personal brandingu 

      Author: Matyáš Batěk; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Tato bakalářská práce se zabývá problematikou personal brandingu na sociálních sítích. V teoretické části zkoumá některé novodobé sociálních sítí, co je to personal branding a jaké metody se dají využít k jeho vybudování ...
    • Design jako nástroj konkurenceschopnosti 

      Author: Adam Zdvihal; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
      Cílem bakalářské práce je navrhnout soubor komplementárních opatření konkurenceschopnosti pomocí (produktového) designu. Design je v současnosti málo využívanou disciplínou, na poli malých a středních výrobních společností. ...
    • Podnikový plán D&D fitness studia 

      Author: Lukáš Doffek; Supervisor: Dobrucká Lucia; Opponent: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
      Tato práce se zabývá podnikatelským subjektem D&D Fitness studio. Cílem této práce je zjistit, v jakém stavu se studio nachází, poskytnout podklady pro efektivnější řízení, identifikovat podněty ke zlepšení a pomoci se ...
    • Budování značky s důrazem na sociální sítě 

      Author: Štěpán Vilímek; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Plzáková Lucie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Bakalářská práce „Budování značky s důrazem na sociální sítě“ se zabývá v teoretické části analýzou jednotlivých sociálních sítí, jejich využitím, marketingem, zaměřením a dalšími informacemi, které jsou pro sociální sítě ...