Budování značky s důrazem na sociální sítě
Brand Building With an Emphasis on Social Networks
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Štěpán Vilímek
Vedoucí práce
Štěpánek Petr
Oponent práce
Plzáková Lucie
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení veřejné správy a regionálních studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce „Budování značky s důrazem na sociální sítě“ se zabývá v teoretické části analýzou jednotlivých sociálních sítí, jejich využitím, marketingem, zaměřením a dalšími informacemi, které jsou pro sociální sítě důležité. Další část teoretické části je zaměřená na Budování značky a souvisejí-cích pojmů, jako je corporate idenitity a public relations. Praktická část práce začíná představením společnosti Obklady Vilímek, situační analýzou, positionin-gem a SWOT analýzou. Dále se díváme na to, jak firma spravuje svůj marketing a hlavně, jak do teď pracovala s marketingem na sociálních sítích. V třetí části praxe vyhodnocujeme situaci a vytváříme návrh pro změny na webu, v online reklamě a marketingu na sociálních sítích. The Bachelor´s Thesis is entitled “Brand Building with an Emphasis on Social Networking“ In its theoretical part, the thesis develops an analysis of social networking sites, their use, marketing focus and other information significant for social networking. The theoretical part further focuses on brand building, corporate identity and public relations. The practical part introduces “Obklady Vilímek Company”, situation analysis, positioning and SWOT analysis. Then the survey focuses on marketing management of this company, and, in particular, on the fact how the company has handled its marketing on social networks up to the present. The third part of the practical research evaluates the results and develops a concept with recommendations on how to change the existing website, advertising and marketing on social networking sites.