ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení veřejné správy a regionálních studií
  • Bakalářské práce - 32165
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení veřejné správy a regionálních studií
  • Bakalářské práce - 32165
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Budování značky s důrazem na sociální sítě

Brand Building With an Emphasis on Social Networks

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Štěpán Vilímek
Vedoucí práce
Štěpánek Petr
Oponent práce
Plzáková Lucie
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
oddělení veřejné správy a regionálních studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce „Budování značky s důrazem na sociální sítě“ se zabývá v teoretické části analýzou jednotlivých sociálních sítí, jejich využitím, marketingem, zaměřením a dalšími informacemi, které jsou pro sociální sítě důležité. Další část teoretické části je zaměřená na Budování značky a souvisejí-cích pojmů, jako je corporate idenitity a public relations. Praktická část práce začíná představením společnosti Obklady Vilímek, situační analýzou, positionin-gem a SWOT analýzou. Dále se díváme na to, jak firma spravuje svůj marketing a hlavně, jak do teď pracovala s marketingem na sociálních sítích. V třetí části praxe vyhodnocujeme situaci a vytváříme návrh pro změny na webu, v online reklamě a marketingu na sociálních sítích.
 
The Bachelor´s Thesis is entitled “Brand Building with an Emphasis on Social Networking“ In its theoretical part, the thesis develops an analysis of social networking sites, their use, marketing focus and other information significant for social networking. The theoretical part further focuses on brand building, corporate identity and public relations. The practical part introduces “Obklady Vilímek Company”, situation analysis, positioning and SWOT analysis. Then the survey focuses on marketing management of this company, and, in particular, on the fact how the company has handled its marketing on social networks up to the present. The third part of the practical research evaluates the results and develops a concept with recommendations on how to change the existing website, advertising and marketing on social networking sites.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/87966
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.474Mb)
PRILOHA (268.4Kb)
POSUDEK (217.2Kb)
POSUDEK (326.7Kb)
POSUDEK (705.4Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32165 [73]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV