Now showing items 30-36 of 36

    • Role influencerů při budování značky 

      Author: Denisa Dangelová; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Antošová Gabriela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Bakalářská práce „Role influencerů při budování značky“ se zabývá budováním značky prostřednictvím influencerů a sociálních sítí, na kterých působí. Cílem práce je ujasnit pojem „značka“, předat základní informace o ...
    • Srovnání ochranných prvků bankovek vydávaných ČNB a Evropskou centrální bankou (Eura) 

      Author: Nikola Míková; Supervisor: Schlossberger Otakar; Opponent: Hřebík František
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Ve své bakalářské práci se věnuji srovnání ochranných prvků bankovek vydávaných ČNB a Evropskou centrální bankou (ECB). Ochranné prvky znesnadňují zhotovení padělků. V teoretické části se mimo výčet ochranných prvků zmiňuji ...
    • Studie proveditelnosti projektu automyčky 

      Author: Radan Dočekal; Supervisor: Fanta Petr; Opponent: Koťátková Stránská Pavla
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      V této práci je cílem vypracovat studii proveditelnosti, která bude sloužit jako podklad pro úvěrové instituce. Osnova byla přejata z metodických příruček, které se podobnou problematikou zabývají. Některé části byly ...
    • Špecifiká B2B marketingovej komunikácie v strojárenstve 

      Author: Patrícia Kalatová; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Daňková Leona
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
      Predmetom bakalárskej práce je definovať špecifiká B2B marketingovej komuniká-cie v strojárenstve. Cieľom je analyzovať nástroje komunikačného mixu vybraného podniku s dôrazom na ich účinnosť v podniku. Prvá časť práce ...
    • Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení 

      Author: Kamila Merad; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Daňková Leona
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Předložená bakalářská práce je zaměřena především na charakteristiku obchodování na internetu v rámci B2C e-commerce v České republice, definování výhod a nevýhod pro prodávajícího a spotřebitele, popis marketingu. V první ...
    • Vývoj nezaměstnanosti a pracovních příležitostí v Královehradeckém kraji 

      Author: Eliška Svobodová; Supervisor: Šilhánková Vladimíra; Opponent: Kučerová Zita
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu nezaměstnanosti a pracovních příležitostí v Královehradeckém kraji. Ke zjištění daných výsledků je využita metoda analýzy dat, která jsou získaná z portálů MPSV a ČSÚ. V teoretické ...
    • Zhodnocení procesu řízení projektu SRP 

      Author: Kateřina Baťková; Supervisor: Fanta Petr; Opponent: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-04)
      Bakalářská práce se zabývá identifikací procesů, ve kterých podmínky OPVVV negativně ovlivňují uplatnění metody PRINCE2TM. Teoretická část se zaměřuje na obecné zásady projektového řízení ve státní správě a v souladu s ...