Analýza systému komunikace v neziskové organizaci
Analysis of the Communication System in a Non-profit Organization
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Vendula Krlišová
Vedoucí práce
Plzáková Lucie
Oponent práce
Pondělíček Michael
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut veřejné správy a regionálních studiíObhájeno
2024-06-04Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá jednou z dílčích částí systému komunikace v neziskové organizaci, a to komunikací se zákazníky. Zvolenou neziskovou organizací je Hudební divadlo v Karlíně. Teoretická část nejprve představuje základní principy komunikace, a to jak firemní, tak mezilidské. Dále se zabývá dělením firemní komunikace na interní a externí, na kterou se dívá i z marketingového pohledu. Prezentuje také jednotlivé formy neziskových organizací a specifika jejich řízení. Praktická část se zabývá komunikací se zákazníky Hudebního divadla v Karlíně. Za pomoci 3 metod – analýzy dokumentů, polostrukturovaných rozhovorů a ankety – zjišťuje, zda má divadlo definovanou funkční strategii marketingové komunikace, jaké používá komunikační nástroje a zda tyto nástroje ovlivňují jeho návštěvnost. Závěrem jsou prezentovány výsledky výzkumu a předloženy doporučení na zlepšení komunikace se zákazníky divadla. This bachelor thesis deals with one part of the communication system in a non-profit organization which is communication with customers. The chosen non-profit organization is the Karlín Musical Theater. Firstly, the theoretical part presents the principles of communication, both corporate and interpersonal. It deals with the division of corporate communication into internal and external and describes it also from a marketing point of view. Secondly, it presents individual forms of non-profit organizations and the specifics of their management. The practical part deals with communication with the customers of the Karlín Musical Theater. With the help of 3 methods - document analysis, semi-structured interviews, and a poll - it finds out whether the theater has defined a functional marketing communication strategy, what communication tools it uses and whether these tools influence its attendance. In conclusion, the research results are presented and recommendations for improving communication with theater customers are proposed.