ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení veřejné správy a regionálních studií
  • Bakalářské práce - 32165
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení veřejné správy a regionálních studií
  • Bakalářské práce - 32165
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dlouhodobé dopady pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování

Long-term Impact of the COVID-19 Pandemic on Consumer Behavior.

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Michaela Němcová
Vedoucí práce
Štěpánek Petr
Oponent práce
Dobrucká Lucia
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
institut veřejné správy a regionálních studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem bakalářské práce je ověření dopadů pandemie na spotřebitelské chování a návrh doporučení pro minimalizaci dopadů na podnikání B2C. V procesu tvorby bakalářské práce bylo využito vícezdrojového sběru informací z odborné literatury, veřejně přístupných analýz a jiných dokumentů získaných z webových stránek. Praktická doporučení byla zpracována na základě metody desk research, dále na základě vlastní zkušenosti pozorování a v neposlední řadě na řízených rozhovorech s respondenty z vybraných odvětví. Přínosem práce je formulace prakticky využitelných a empiricky ověřitelných logistických, provozních, marketingových a dalších doporučení reflektujících změny spotřebitelského chování a podnikání B2C v době pandemie.
 
The aim of the bachelor thesis is to verify the impact of the pandemic on consumer behaviour and to propose recommendations to minimise the impact on B2C business. In the process of developing the bachelor thesis, a multi-source collection of information from literature, publicly available analyses and other documents obtained from websites was used. Practical recommendations were developed based on the desk research method, as well as on own observation experience and last but not least on guided interviews with respondents from different industries. The contribution of the paper is the formulation of practically applicable and empirically verifiable logistical, operational, marketing and other recommendations reflecting changes in consumer behaviour and B2C business in the pandemic era.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/101760
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.065Mb)
PRILOHA (485.1Kb)
POSUDEK (198.7Kb)
POSUDEK (215.6Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32165 [72]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV