Budování regionálně a sektorově limitované značky v B2C
B2C Brand Building on a Sectorally and Regionally Limited Market
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Daniela Brücknerová
Supervisor
Štěpánek Petr
Opponent
Sadílek Tomáš
Study program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
institut veřejné správy a regionálních studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá tématem z oblasti marketingu. V teoretické části popi-suje vybraný sektor a nástroje brand managementu využitelné pro budování značky na lokálně a sektorově omezeném trhu B2C. V praktické části je realizován marketingový plán pro firmu Elpap z vybraného sektoru papírenského zboží a kancelářských potřeb. Jsou stanoveny cíle vedoucí k rozvoji firmy v oblasti brand managementu na regionální úroveň a stanoveny postupy, jak cílů dosáhnout. Sou-částí praktické části je sektorová PESTLE analýza a předpokládané náklady na reali-zaci plánu. Závěr práce shrnuje získané poznatky z praktické části na konstatuje splnění cíle zadaného pro tuto práci. This Bachelor's work looks into the topic from marketing field. In theorethical part, there is described selected sector and brand management tools, which can be usable for building a brand limited on local market and it's sector on B2C market. Marketing plan in practical part is set up for Elpap company, who is the represen-tative of the sector containing office supplies and stationery. There are set up go-als which are leading the company to development of brand management on re-gional level and it is also described how to archieve these goals. As a part of practical part, there is elaborated PESTLE analysis and financial plan for realization of the marketing plan. Summary of the work describes findings gained in practical part and consider the main goal of the work as accomplished.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Branding města Rychnov nad Kněžnou
Author: Michaličková Barbora; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Havránek Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-22)Diplomová práce s názvem Branding města Rychnov nad Kněžnou pojednává o analýze města Rychnov nad Kněžnou z pohledu city brandingu, analyzuje hodnotu a případný potenciálu městské značky a následně představuje konkrétní ... -
Design značky jako součást marketingové strategie leteckých společností
Author: Tilšar Martin; Supervisor: Endrizalová Eva; Opponent: Melníková Lucia
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)Tématem této práce je vizuální identita a budování značky v kontextu letecké dopravy. Vedle obecně uplatnitelných definic je poukazováno na výjimky a charakteristické oblasti přímo spojené s leteckou dopravou. Věnuje se ... -
Image značky a jej komunikácia skrz sociálne siete
Author: Gabriela Tomčíková; Supervisor: Mynaříková Lenka; Opponent: Plzáková Lucie
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)Hlavným cieľom tejto práce je analýza image vybranej značky a jej komunikácia skrz so-ciálne siete. K dosiahnutiu tohto cieľa predchádzalo stanovenie profilu značky, zahŕňa-júci vznik, dôvod vzniku a smer značky a hodnotenie ...