Uvedení zahraniční B2C značky na japonský trh
Introducing a foreign B2C brand to the Japanese market
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Tomáš Brousil
Vedoucí práce
Montenero Vincent Blaise
Oponent práce
Sadílek Tomáš
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíObhájeno
2025-06-09Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této práce je poskytnout obecný přehled kulturních specifik, která ovlivňují japonský trh a spotřebitele, pokud jde o propagaci značky a zacházení s cizí image na japonském trhu. Hlavními zkoumanými tématy jsou chování a postoje japonských spotřebitelů, kulturní specifika propagace v Japonsku a zacházení s mezinárodní image jako USP v Japonsku. K demonstraci teoretických východisek jsou použity případové studie. Byly provedeny hloubkové rozhovory s cílem dále prozkoumat motivace, které stojí za atraktivitou cizokrajnosti v Japonsku. Cílem je identifikovat zásadní faktory pro řízení image značky a propagačních aktivit.Náklonost k zahraniční přitažlivosti byla podpořena spolu s dalšími zásadními faktory, pokud jde o komunikaci s japonskými spotřebiteli a propagační aktivity na japonském trhu. The aim of this thesis is to provide a general overview of the cultural specifics that influence the Japanese market and of the consumers when it comes to brand promotion and handling of a foreign image on the Japanese market. The main topics explored are Japanese consumer behavior and attitudes, cultural specifics of promotion in Japan, and the handling of foreignness as a USP in Japan. Case studies are used to demonstrate the theoretical background. In-depth interviews were conducted to further explore the motivations behind the appeal of foreignness in Japan. The aim is to identify essential factors for managing brand image and promotional activities.Affinity for foreign appeal was confirmed together with other crucial factors when it comes to communicating with Japanese consumers and promotional activities on the Japanese market.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [357]