Marketingová analýza uvedení nového vozu ŠKODA AUTO a.s. na trh
Marketing Analysis of the Launch of the New ŠKODA AUTO a.s. Car
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Markéta Prajerová
Vedoucí práce
Skokanová Dagmar
Oponent práce
Bronec Oldřich
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíObhájeno
2025-06-11Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou uvedení nového elektromobilu Škoda Elroq na trh. Cílem práce je zhodnotit efektivitu marketingových aktivit společnosti Škoda Auto a.s. při uvedení tohoto modelu a identifikovat klíčové faktory ovlivňující vnímání marketingové komunikace. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy marketingu, marketingové komunikace a specifika trhu s elektromobily. Praktická část je realizována formou kvantitativního výzkumu prostřednictvím elektronického dotazníkového šetření mezi širokou veřejností. Výsledky šetření poskytují cenné poznatky o účinnosti zvolených marketingových strategií a přinášejí návrhy na jejich optimalizaci v rámci budoucích kampaní. This bachelor's thesis focuses on the marketing analysis of the market introduction of the new electric vehicle Škoda Elroq. The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of Škoda Auto a.s.'s marketing activities related to the launch of this model and to identify the key factors influencing the perception of marketing communication. The theoretical part defines the basic concepts of marketing, marketing communication, and the specifics of the electric vehicle market. The practical part is based on quantitative research conducted through an electronic questionnaire survey among the general public. The research results provide valuable insights into the effectiveness of the chosen marketing strategies and offer suggestions for their optimization in future campaigns.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [369]