Generace Z jako spotřebitelé značky Notino: Analýza nákupního chování a preferencí
Generation Z as Notino Consumers: Analysis of Buying Behaviour and Preferences
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Hoang Lan Tongová
Vedoucí práce
Skokanová Dagmar
Oponent práce
Jílková Petra
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíObhájeno
2025-06-12Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá nákupním chováním a preferencemi generace Z jako zákazníků značky Notino. Cílem je identifikovat hlavní faktory ovlivňující jejich rozhodování při online nákupu kosmetiky a analyzovat, jaké formy marketingové komunikace s touto generací nejvíce rezonují. Výzkum kombinuje kvantitativní dotazníkové šetření se zacílením na uživatele spadající do této věkové skupiny a kvalitativní rozhovor s influencerkou spolupracující s Notinem. Výsledky ukazují, že klíčovými aspekty ovlivňujícími chování generace Z jsou autenticita, personalizace, rychlá zpětná vazba a důvěryhodná prezentace značky prostřednictvím sociálních sítí. Na základě těchto poznatků práce navrhuje konkrétní strategická doporučení, která mohou přispět ke zvýšení konkurenceschopnosti Notina a posílení loajality mladých spotřebitelů. The bachelor thesis explores the buying behavior and preferences of Generation Z as customers of the Notino brand. The primary goal is to identify the key factors influencing their purchasing decisions and to assess which forms of marketing communication resonate with this demographic. The research combines a quantitative questionnaire survey targeted at generation Z consumers and a qualitative interview with influencer collaborating with Notino. The findings highlight the importance of authenticity, personalization, fast feedback, and trusted brand representation on social media platforms. Based on the results, the thesis offers specific strategic recommendations to help Notino improve its competitiveness and strengthen loyalty among young consumers.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [369]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...