Gamifikace ve firemním vzdělávání
Gamification in Company Training
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Adam Poláček
Supervisor
Šikýř Martin
Opponent
Tomešková Kateřina
Study program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
institut manažerských studiíDefended
2025-06-10Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá problematikou gamifikace ve firemním vzdělávání a jejím využitím pro konkrétní rozvoj dovedností zaměstnanců. Teoretická část práce je zaměřena na obecné vymezení pojmu gamifikace, historický kontext, základní psychologické a motivační aspekty a na porovnání konceptů Game-Based Learningu a gamifikovaného vzdělávání. Dále jsou analy-zovány přínosy a problémy spojené s implementací herních prvků do firemního vzdělávacího procesu. Praktická část obsahuje návrh konkrétní počítačové hry (gamifikace) určené k efektivnímu rozvoji vybraných dovedností, přičemž zohledňuje aktuální potřeby firemního vzdělávání. Hlavním cílem práce je ukázat, jak lze prostřednictvím gamifikace zvýšit motivaci, angažovanost a efektivitu vzdělávacích aktivit ve firemním prostředí. This bachelor's thesis addresses the topic of gamification in corporate training and its applica-tion for the development of specific employee skills. The theoretical part focuses on the general definition of gamification, its historical context, fundamental psychological and motivational aspects, and compares Game-Based Learning with gamification training. Additionally, the bene-fits and challenges associated with implementing game elements into corporate training pro-cesses are analysed. The practical part proposes a specific computer game (gamification) de-signed to effectively develop selected skills, considering current corporate training needs. The primary aim of the thesis is to demonstrate how gamification can enhance motivation, engage-ment, and the effectiveness of educational activities within a corporate environment.
Collections
- Bakalářské práce - 32116 [357]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Umělá inteligence ve zdravotnictví
Author: Dalibor Čápek; Supervisor: Štědroň Bohumír; Opponent: Zdvořák Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)Diplomová práce se věnuje využití umělé inteligence ve zdravotnictví. Pojem umělá inteligence se objevuje stále více v souvislosti s dopady na různá odvětví. Cílem práce je zaměřit se na vývoj umělé inteligence ve zdravotnictví ... -
Hluboké učení pro autonomní off-road řízení v simulaci
Author: Valentin Jacques; Supervisor: Zimmermann Karel; Opponent: Ecorchard Gaël Pierre Marie
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-18)This thesis presents different ways to make a car autonomous. We will use the power of machine learning and neural network to ?teach? a car how to drive autonomously in an off-road environment by using only a minimum set ... -
Hledání leptoquarků pomocí strojového učení v datech z CERN ATLAS experiment
Author: Lukáš Viceník; Supervisor: Sopczak André; Opponent: Petousis Vlasios
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)V této práci vylepšíme hodnotu cross-section limitu pro párovou produkci ska-lárních Leptokvarků třetí generace při roz-padu na top quark a τ -lepton. Událost je vybrána pokud obsahuje dva lehké leptony (elektron nebo muon) ...