Imerzivní marketing: Umělá inteligence a poutavý příběh značky
Immersive Marketing: Artificial Intelligence and a Compelling Brand Story
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
František Krejný
Vedoucí práce
Knihová Ladislava
Oponent práce
Jílková Petra
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíObhájeno
2025-06-09Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zaměřuje na prozkoumání rostoucího vlivu umělé inteligence (AI) na nový fenomén v podobě imerzivního marketingu a na způsob, jakým značky vyprávějí své příběhy. Práce analyzuje, jak technologie AI umožňuje značkám vytvářet poutavější a interaktivnější zážitky pro zákazníky prostřednictvím personalizovaného obsahu a inovativních marketingových kampaní. Cílem je identifikovat klíčové faktory, které přispívají k úspěšné integraci AI do marketingových strategií a posoudit, jak tato integrace mění percepci značky a angažovanost zákazníků. Práce se též zaměřuje na kritické zhodnocení etických otázek spojených s využíváním AI v marketingu a přináší návrhy pro značky ve formě doporučení, jak efektivně využívat AI k posílení příběhu značky s cílem upevnění svého postavení na trhu a zvýšení konkurenceschopnosti. This bachelor thesis aims to explore the growing influence of artificial intelligence (AI) on the new phenomenon of immersive marketing and the way brands tell their stories. The thesis analyses how AI technology is empowering brands to create more engaging and interactive experiences for their consumers through personalized content and innovative marketing campaigns. The aim is to identify the key factors that contribute to the successful integration of AI into marketing strategies and assess how this integration is changing brand perception and customer engagement. The thesis also focuses on a critical assessment of the ethical issues associated with using AI in marketing and provides recommendations on how to effectively leverage AI to strengthen the brand story to reinforce their market position and increase competitiveness.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [357]