• Překlad do kruhového písma jazyka gallifreyan 

      Autor: Barbora Kyseľová; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Tato práce se zabývá fiktivním jazykem gallifreyan či Gallifreyan language, který se objevuje v britském televizním seriálu Doctor Who, česky Pán času. Konkrétně práce studuje circular gallifreyan, jednu z abeced, která ...
    • Questdesign pro hru Asylum Exodus 

      Autor: Šimon Taněv; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)
      Tato práce se zaměřuje na questdesign pro hru Asylum Exodus. Práce se zabývá analýzou questdesignu ve vybraných RPG hrách. Na základě této analýzy pak určuje pravidla pro questdesign. Samotná hra je pak popsána pomocí Game ...
    • Real time rendering 3D grafiky za použití pokročilých texturálních modelů. 

      Autor: Zdeněk Nejedlý; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Filip Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)
      Tato bakalářská práce zkoumá použití pokročilých texturálních materiálových modelů pro renderování v~reálném čase. V teoretické části popisuje různé materiálové modely a člení je podle zjednodušujících předpokladů. Dále ...
    • Rogue planet: využití multiagentních systémů ve 2D hře 

      Autor: Ladislav Strnad; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Tato práce se zabývá využitím multiagentního systému v počítačové hře. Na základě provedené rešerše multiagentních systémů a chování nehráčských postav v počítačových hrách a následné analýzy současných budovatelských ...
    • Rozpoznávání a editace urbanistické scény 

      Autor: Jan Šefčík; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)
      Rozpoznávání obrazu a jeho klasifikace jsou velmi komplexní problémy v rámci oboru strojového vidění. Tato práce se zabývá návrhem a implementací skriptu na rozpoznávání budov v urbanistických scénách za použití geolokačních ...
    • Rozpoznávání a editace urbanistické scény II. 

      Autor: Pavel Kříž; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Naše práce je součástí projektu Věnná města českých královen, jehož cílem je přiblížit historii široké veřejnosti za použití moderních technologií, jako je rozšířená realita. K tomu slouží aplikace pro mobilní zařízení se ...
    • Ruce jako ovladač: Využití snímání rukou v interaktivním světě 

      Autor: Jakub Šamánek; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Nováček Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací prototypu herního ovladače založeného na technologii snímání pohybu rukou. Pro sběr pohybových dat bylo použito zařízení Ultraleap s hloubkovými senzory a alternativně ...
    • S10W: Vizualizace plně procedurálního dynamického terénu na velkoplošné obrazovce 

      Autor: Vomastek Michal; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-17)
      Bakalářská práce se zabývá automatickým generováním rozsáhlé scény, která je generována procedurálně a následně zobrazena na velkoplošném zobrazovacím zařízení. Scéna obsahuje stromy, trávu, keře a další přírodní prvky. ...
    • S10W: Vizualizace plně procedurálního dynamického terénu se zaměřením na generování biomů 

      Autor: Bubeníček Tomáš; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-17)
      Tato práce si klade za cíl prozkoumat možnosti vizualizace procedurálně generovaného terénu na velkoplošných zobrazovacích zařízeních a zaměřuje se při tom na různorodost terénu. Analyzuje různá velkoplošná zařízení, způsoby ...
    • Sedm statečných - optimalizace animací 

      Autor: Petr Hromják; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Bernhauer David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-27)
      Tato bakalářská práce se zabývá animacemi postav. V práci jsou předvedeny základní principy a postupy tvorby 3D modelu postav a jejich následné animace. Z animačních metod je blíže rozvedena kosterní animace, s čímž souvisí ...
    • Signals - Android aplikace pro sběr dat o bezdrátových sítích 

      Autor: Novák Adam; Vedoucí práce: Balík Miroslav; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)
      Tato práce se zaměřuje na návrh a implementaci Android aplikace a její serverové části pro službu na sběr informací o Wi-Fi a mobilních sítích. Pro tvorbu Android aplikace byl využit programovací jazyk Kotlin a navržena ...
    • Simulátor davu 

      Autor: Andrey Cherkasov; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      Tato práce se zaměřuje na návrh a implementaci interaktivního simulátoru chování davu. Simulátor je grafický program vyvinutý v Unreal Engine. Uživatel v něm může nastavit takové parametry simulace, jako je počet osob na ...
    • Simulátor deskových her 

      Autor: Adam Španěl; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chvátil Vladimír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-09)
      V práci jsou zanalyzovány systémy pro hraní deskových her online. Závěr je, že žádný z nich není vhodný pro vývoj deskových her. Byl tedy navrhnut a implementován systém specificky určený pro vývoj a testování deskových ...
    • Simulování vodního povrchu 

      Autor: Hong Son Ngo; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi real-time simulace vodního povrchu a jeho případných optických vlastností jak na hladině vody, tak i na objekty, které leží pod ní. V analýze jsou kromě aktuálních metod simulace ...
    • Sonifikace obrazu 

      Autor: Radka Kolembusová; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Kroha Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Tématem bakalářské práce je návrh způsobu sonifikace dat z obrazu a generování zvuku a hudby na základě vlastností jeho barev a detekce objektů v obrazu pomocí umělé inteligence. Práci zahajuje rešerše obsahující metodiku ...
    • Správce deníku pro DrD+ 

      Autor: Tomáš Prachenský; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Bernhauer David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
      Obsahem této práce je vytvořit návrh prototypu programu na vedení osobního deníku pro systém hry na hrdiny Dračí Doupě Plus. Práce analyzuje dosavadní programy tvorby postav a vedení osobních deníků pro různé systémy her ...
    • Správce prezentací pro SAGE 

      Autor: Peša Marek; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-18)
      Tato práce se zabývá vývojem aplikace, která usnadní uživatelům vytváření a přehrávání prezentací v prostředí SAGE. Umožňuje přihlašování uživatelů, správu zdrojů (obrázků), ze kterých se prezentace skládá a v neposlední ...
    • The Secret of Meenees - Studie algoritmů procedurálního generování 

      Autor: Michal Sládek; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      Táto bakalárska práca sa zameriava na implementáciu 3 rozdielnych algoritmov, ktoré sú potom použité na procedurálnu generáciu istého typu videoherného levelu, dungeonu, pre hru The secret of Meenees. Táto hra bola vytvorená ...
    • The Slime Element - Hra žánru tower defense s inovativními mechanikami 

      Autor: Martin Němec; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Cílem této práce je seznámit čtenáře s procesy sloužícími k vývoji počítačové hry, včetně analýzy, návrhu, implementace i testování dané hry. Výsledná hra je žánru tower defense, který je analyzován v první části práce ...
    • Vesmírné vylomeniny: softwarové řešení hry na interaktivní stěnu 

      Autor: Matěj Chlan; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Průcha Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-21)
      Tato práce se zabývá tvorbou hry pro interaktivní stěnu vyvíjené v Unity. Hlavním cílem je vylepšit stávající hru, jejíž kód a ovládání nejsou v optimálním stavu. Právě tyto prvky jsou hlavními body analýzy. Ta dále zkoumá ...