Simulátor deskových her
Board Game Simulator
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Adam Španěl
Vedoucí práce
Richtr Radek
Oponent práce
Chvátil Vladimír
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
Informatika 2009Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíObhájeno
2023-02-14Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
V práci jsou zanalyzovány systémy pro hraní deskových her online. Závěr je, že žádný z nich není vhodný pro vývoj deskových her. Byl tedy navrhnut a implementován systém specificky určený pro vývoj a testování deskových her online, kde je kladen důraz na pohodlný vývoj adaptace deskové hry, rychlé a pohodlné hraní a data připravená k pohodlné analýze. V systému může herní designer vytvořit implementaci deskové hry, ve které může hru manuálně odehrát bez nutnosti tisku fyzického prototypu. Implementátor v další fázi vývoje může do této implementace přidat automatizaci, která výrazně urychlí a zpohodlní hraní hry. Kontrola pravidel navíc zajistí, že hráči nebudou hrát proti pravidlům. Výsledkem pak budou data odehraných her, která bude možné použít k další analýze a vývoji deskové hry. The paper covers analysis of existing systems for playing board games online. It was concluded none of them are suitable for development of board games. A system was designed and implemented, specifically for development and playing board games online. Strong emphasis is put on easy and frictionless implementation of board games, fast and convenient playing and data prepared for analysis. Game designer can create implementation of a board game without need of coding, and manually play a full game. In the next phase, a game implementator will add automatization to the implementation. That will greatly reduce the game time and ease of play. The result will be a dataset of finished games, ready for further analysis and development of the board game.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1729]