Questdesign pro hru Asylum Exodus
Quest design for Asylum Exodus
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Šimon Taněv
Vedoucí práce
Richtr Radek
Oponent práce
Matoušek Jan
Studijní obor
Počítačová grafika 2021Studijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zaměřuje na questdesign pro hru Asylum Exodus. Práce se zabývá analýzou questdesignu ve vybraných RPG hrách. Na základě této analýzy pak určuje pravidla pro questdesign. Samotná hra je pak popsána pomocí Game design dokumentu v její původní verzi, v návrhu řešení i provedení řešení, kde je následovně analyzována pomocí pravidel z analýzy. Asylum Exodus je 2D pixelartová RPG hra, ve které se hráč snaží utéct z psychiatrické léčebny. Hra je vyvíjena pomocí herního enginu Godot a její assety jsou vytvářeny v softwaru Krita. Spustitelný soubor hry je pak přiložen v rámci přílohy a v rámci služby itch.io je distribuován. This thesis concerns itself with questdesign for the game Asylum Exodus. The thesis performs analysis of questdesign in selected RPG games. It then identifies rules for questdesign based on this analysis. The game is described with a Game design document in the original version, in the design of the solution and in the implementation of said solution. Asylum Exodus is a 2D pixelart RPG where the player is trying to escape from an asylum. The game is developed using the Godot game engine and the assets are created in Krita. The executable file is attached in the attachments and is distributed using the itch.io platform.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1721]