Simulátor davu
Crowd simulator
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Andrey Cherkasov
Vedoucí práce
Richtr Radek
Oponent práce
Pauš Petr
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
Informatika, platnost do 2024Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zaměřuje na návrh a implementaci interaktivního simulátoru chování davu. Simulátor je grafický program vyvinutý v Unreal Engine. Uživatel v něm může nastavit takové parametry simulace, jako je počet osob na scéně, jejich věkové charakteristiky, vzorce chování, nastavení prostředí a scénáře akcí. Poté spustí simulaci a sleduje výsledky. V průběhu své práce autor nastudujeteorii davového chování. On vybere vhodnou sadu technologií a doplňků pro Unreal Engine. Navrhne architekturu aplikace a implementuje ji pomocí Unreal Engine. Aplikace pak bude testována automaticky i ručně testery. This paper is devoted to the design and implementation of an interactive simulator of crowd behavior. The simulator is a graphical program developed in Unreal Engine. In it, the user can set such simulation parameters as the number of people in the scene, their age characteristics, behavior patterns, environment settings and action scenarios. Then run the simulation and observe the results. In the course of the work, the author will study the theory of crowd behavior. He will select a suitable set of technologies and add-ons for Unreal Engine, design the application architecture based on it and implement it using Unreal Engine framework. The application will then be tested both automatically and manually by testers
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1873]