ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Simulátor davu

Crowd simulator

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Andrey Cherkasov
Vedoucí práce
Richtr Radek
Oponent práce
Pauš Petr
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrství
Studijní program
Informatika, platnost do 2024
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce se zaměřuje na návrh a implementaci interaktivního simulátoru chování davu. Simulátor je grafický program vyvinutý v Unreal Engine. Uživatel v něm může nastavit takové parametry simulace, jako je počet osob na scéně, jejich věkové charakteristiky, vzorce chování, nastavení prostředí a scénáře akcí. Poté spustí simulaci a sleduje výsledky. V průběhu své práce autor nastudujeteorii davového chování. On vybere vhodnou sadu technologií a doplňků pro Unreal Engine. Navrhne architekturu aplikace a implementuje ji pomocí Unreal Engine. Aplikace pak bude testována automaticky i ručně testery.
 
This paper is devoted to the design and implementation of an interactive simulator of crowd behavior. The simulator is a graphical program developed in Unreal Engine. In it, the user can set such simulation parameters as the number of people in the scene, their age characteristics, behavior patterns, environment settings and action scenarios. Then run the simulation and observe the results. In the course of the work, the author will study the theory of crowd behavior. He will select a suitable set of technologies and add-ons for Unreal Engine, design the application architecture based on it and implement it using Unreal Engine framework. The application will then be tested both automatically and manually by testers
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/115636
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (6.541Mb)
POSUDEK (48.68Kb)
POSUDEK (42.11Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 18102 [1873]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV