ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Real time rendering 3D grafiky za použití pokročilých texturálních modelů.

Real time rendering of 3D graphics using advanced texture models.

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Zdeněk Nejedlý
Vedoucí práce
Richtr Radek
Oponent práce
Filip Jiří
Studijní obor
Počítačová grafika 2021
Studijní program
Informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce zkoumá použití pokročilých texturálních materiálových modelů pro renderování v~reálném čase. V teoretické části popisuje různé materiálové modely a člení je podle zjednodušujících předpokladů. Dále se věnuje pojmům z pole real-time renderingu. V praktické části předkládá návrh real-time rendereru a debatuje nad integrací materiálového modelu BTF. Tento návrh je částečně implementován jako prototyp a pomocí něj je vytvořena aplikace pro renderování BTF materiálů. V závěru práce je tento prototyp porovnán s konvenčními postupy.
 
This bachelor thesis explores the use of advanced textural material models for real-time rendering. The theoretical part describes different material models and classifies them according to~simplifying assumptions. It also discusses concepts from the field of real-time rendering. In~the practical part, it presents a design of a real-time renderer and discusses possible integration of a~BTF material model. This proposal is partially implemented as a prototype and used to create an application for rendering BTF materials. The paper concludes by comparing this prototype with conventional approaches.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/115690
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (23.55Mb)
POSUDEK (50.88Kb)
POSUDEK (50.26Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 18102 [1873]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Fotorealistický konfigurátor vzhledu bazénu 

    Autor: Richard Fošenbauer; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
    Tato práce probírá problematiku fotorealistického zobrazování vodní hladiny bazénu. Dále probere různé renderovací techniky, vhodné pro zobrazení scény s bazény, a výběr vhodného rendereru, který využívá jendu z těchto ...
  • Fotorealistický konfigurátor vzhledu bazénu 

    Autor: Richard Fošenbauer; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-31)
    Tato práce probírá problematiku fotorealistického zobrazování vodní hladiny bazénu. Dále probere různé renderovací techniky, vhodné pro zobrazení scény s bazény, a výběr vhodného rendereru, který využívá jendu z těchto ...
  • Render manager s podporou vyvažování zátěže a webovým rozhraním 

    Autor: Jančík Dominik; Vedoucí práce: Šimeček Ivan; Oponent práce: Sloup Jaroslav
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-26)
    Práce si klade za cíl navrhnout online službu renderovací farmy za využití výkonu školních počítačů, které jsou většinu času nevyužity. Práce prozkoumává požadavky kladené na tuto službu, nabízenou sílu vybraných školních ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV