The Slime Element - Hra žánru tower defense s inovativními mechanikami
The Slime Element - Tower defense game with innovative mechanics
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Martin Němec
Supervisor
Matoušek Jan
Opponent
Richtr Radek
Field of study
Webové a softwarové inženýrstvíStudy program
Informatika 2009Institutions assigning rank
katedra softwarového inženýrstvíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem této práce je seznámit čtenáře s procesy sloužícími k vývoji počítačové hry, včetně analýzy, návrhu, implementace i testování dané hry. Výsledná hra je žánru tower defense, který je analyzován v první části práce společně s rozborem herních enginů. Následně je navržen a implementován prototyp hry v prostředí Unreal engine. Tato hra s názvem "The Slime Element" je tower defense hra vytvořená ve 3D prostředí v pohledu z třetí osoby, která však obsahuje řadu mechanik typicky se nenacházejících v tomto žánru, jako možnost létat po mapě, dokončovat úkoly v jednotlivých úrovních či využívat okolní prostředí pro svůj prospěch. Prototyp hry je nakonec podroben hráčskému testování, výsledky testování jsou shrnuty a je nastíněné pokračování projektu. Goal of this thesis is to acquaint the readers with processes used for development of computer game, including analysis, design, implementation and testing of the game. The resulting game is of tower defense genre, which is analysed in the first part of the thesis alongside with analysis of game engines. Afterwards prototype of the game is designed and implemented using Unreal Engine. This game with the name "The Slime Element" is tower defense game created in 3D environment in third person view, which contains a set of mechanics not usually found in this genre, such as ability to fly through the map, finish quests in individual levels or use surrounding environment for your benefit. Prototype of the game is in the end subjected to user testing, where results of testing are summarized and the continuation of the project is outlined.
Collections
- Bakalářské práce - 18102 [1734]