ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The Slime Element - Hra žánru tower defense s inovativními mechanikami

The Slime Element - Tower defense game with innovative mechanics

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Martin Němec
Vedoucí práce
Matoušek Jan
Oponent práce
Richtr Radek
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrství
Studijní program
Informatika 2009
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem této práce je seznámit čtenáře s procesy sloužícími k vývoji počítačové hry, včetně analýzy, návrhu, implementace i testování dané hry. Výsledná hra je žánru tower defense, který je analyzován v první části práce společně s rozborem herních enginů. Následně je navržen a implementován prototyp hry v prostředí Unreal engine. Tato hra s názvem "The Slime Element" je tower defense hra vytvořená ve 3D prostředí v pohledu z třetí osoby, která však obsahuje řadu mechanik typicky se nenacházejících v tomto žánru, jako možnost létat po mapě, dokončovat úkoly v jednotlivých úrovních či využívat okolní prostředí pro svůj prospěch. Prototyp hry je nakonec podroben hráčskému testování, výsledky testování jsou shrnuty a je nastíněné pokračování projektu.
 
Goal of this thesis is to acquaint the readers with processes used for development of computer game, including analysis, design, implementation and testing of the game. The resulting game is of tower defense genre, which is analysed in the first part of the thesis alongside with analysis of game engines. Afterwards prototype of the game is designed and implemented using Unreal Engine. This game with the name "The Slime Element" is tower defense game created in 3D environment in third person view, which contains a set of mechanics not usually found in this genre, such as ability to fly through the map, finish quests in individual levels or use surrounding environment for your benefit. Prototype of the game is in the end subjected to user testing, where results of testing are summarized and the continuation of the project is outlined.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/101800
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (9.288Mb)
POSUDEK (49.50Kb)
POSUDEK (49.18Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 18102 [1873]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV