• Modelování vztahu mezi prodeji a prezentovanými vlastnostmi produktů v online obchodě 

      Autor: Jan Presperín; Vedoucí práce: Plajner Martin; Oponent práce: Náplava Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-03)
      Výběrem těch nejlepších obrázků a popisů produktů se e-shopy snaží optimalizovat webové stránky nabídek s cílem zvýšit prodeje. Tento proces vyžaduje čas a v době, kdy nabídka nemá ty nejlepší atributy, negeneruje optimální ...
    • Zpracování a vizualizace aktigrafických a behaviorálních dat 

      Autor: Lukáš Sláma; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Špilka Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)
      Cílem této bakalářské práce bylo prozkoumat nový vědecký obor digitální fenotypizace a jeho možné využití v praxi. Digitální fenotypizace je multidisciplinární obor vědy, který se dá definovat jako "sledování lidského ...