Prohlížení ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel dle názvu
Zobrazují se záznamy 574-593 z 716
-
Studie koncepce pohonu motorových vozidel nezávislé trakce
; Vedoucí práce: Kolář Josef
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01) -
Studie konstrukce hrubé stavby skříně nízkopodlažní tramvaje
; Vedoucí práce: Kolář Josef
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01) -
Studie mechanismů zvyšování podílu EGR ve válci motoru
; Vedoucí práce: Doleček Vít; Oponent práce: Hanousek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-10)Cílem práce je prozkoumat možnosti vrstvení směsi v zážehovém motoru. V návaznosti na předchozí práce připravit návrh geometrií pro vrstvení směsi. Na těchto navržených geometriích provést CFD simulaci v programu AVL Fire ... -
Studie pohonu dvojkolí s hypoidní nápravovou převodovkou
; Vedoucí práce: Kolář Josef
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01) -
Studie pohonu dvojkolí s dutou kloubovou hřídelí s BSI klouby
; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Kalivoda Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-09-05) -
Studie primárního a sekundárního vypružení podvozku vysokorychlostní jednotky
; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Čapek Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-09)Tématem diplomové práce je studie primárního a sekundárního vypružení podvozku vysokorychlostní jednotky. V teoretické části jsou popsána řešení pojezdů vysokorychlostních vozidel s provozní rychlostí vyšší než 300 km/h. ... -
Studie proveditelnosti autonomního tramvajového vozidla s dvounápravovým pojezdem
; Vedoucí práce: Heptner Tomáš; Oponent práce: Zelingr Miloš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)Tato diplomová práce je studií proveditelnosti autonomní tramvaje s jednonápravovými podvozky určené k provozu v režimu dynamické dopravy po stávající tramvajové infrastruktuře v Praze. Práce řeší základní koncepci vozidla, ... -
Studie rekonstrukce přední části vozu Praga R1
; Vedoucí práce: Baněček Jan; Oponent práce: Jirásek Aleš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-12)Předmětem diplomové práce je zanalyzovat a navrhnout možné úpravy nosné skořepiny vozu Praga R1 pro plně dvojmístnou variantu vozu. Téma jsem řešil pomocí navržení úprav podvozku, umožňující praktické ověření vlivu navržených ... -
Studie rekonstrukce skříně tramvaje T3 na nákladní verzi
; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Kalivoda Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-23)Bakalářská práce se zabývá posouzení možností přestavby tramvaje T3 na nákladní (cargo) tramvaj pro kontejnerovou dopravu. Práce řeší otázky pevnosti a výpočtu upraveného rámu. Řeší zesílení konstrukce pomocí univerzální ... -
Studie řešení brzdy pro vozy metra
; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Pechar Stanislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-23)Předmětem této práce je návrh kotoučové adhezní elektropneumatické brzdy pro vůz metra. Rešerše je zaměřena na srovnání dvou různých elektropneumatických brzdových systémů. Zde jsou popsány funkce jednotlivých komponent, ... -
Studie spalovacího motoru s prstencovým ventilem jako prodlužovače dojezdu
; Vedoucí práce: Žák Zdeněk; Oponent práce: Lempera Aleš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-27) -
Studie systému radiálního stavění náprav pro experimentální tramvajový podvozek
; Vedoucí práce: Bauer Petr; Oponent práce: Kalivoda Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-08-24)Bakalářská práce v úvodu shrnuje problematiku systémů rejdování. Druhá část pak shrnuje jednotlivé tramvaje a jejich podvozky, které se využívají v České republice a vyhodnocuje jejich vhodnost pro implementaci aktivního ... -
Studie systému řízení teploty bateriových elektrických vozidel se srovnávací perspektivou
; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Kaněra Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-02)Current automotive sector is ruled by energetic consumption , especially in Europe. Vehicles have to pass precisely defined cycles on roller bench or on open road in order to measure their energetic consumption as accurately ... -
Studie trakčního podvozku kolejového elektrobusu
; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Šindelář Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-01)Práce se zabývá koncepčním návrhem jednonápravového podvozku pro kolejový elektrobus. Teoretická část, zpracovaná formou rešerše, pojednává o různých konstrukčních řešeních kolejových podvozků. Byl zpracován typový výkres ... -
Studie trakčního podvozku pro nízkopodlažní tramvaj
; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Zakopal Roman
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-30)Práce se zabývá podvozkem s poddajným rámem nízkopodlažní tramvaje. Popisuje provozní i konstrukční aspekty podvozku a jejich vazbu na vozidlo. Součástí práce je hmotnostní bilance vozidla, návrh vypružení, svislá dynamika ... -
Studie únosnosti profilů při dynamickém zatížení
; Vedoucí práce: Vašíček Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01) -
Studie vlivu fyzikálních parametrů na chybu měření nárazu hlavového impaktoru na kapotu vozidla
; Vedoucí práce: Vašíček Michal; Oponent práce: Jakubský Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-19)Tato diplomová práce se zabývá problematikou nárazových zkoušek spadající do kategorie ochrany chodců. Hlavním tématem pro vypracování byl zvláštní jev vyskytující se při testech s hlavovými impaktory v různých laboratořích. ... -
Studie vlivu proměnné délky sacího potrubí na dynamické vlastnosti vozu Formule Student.
; Vedoucí práce: Červenka Libor; Oponent práce: Mareš Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-31)Tématem diplomové práce je studie variabilních sacích systémů a návrh pro použití do soutěže Formula Student. Sací trakt musí odolat tvrdým podmínkám soutěže a taktéž zlepšovat parametry monopostu. Sací systém musí být ... -
Studie vlivu řešení koncepce podvozku na charakteristiky vypružení kolejového vozidla
; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Fridrichovský Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-24)Cílem této bakalářské práce bylo provést rešerši ohledně rozdílů mezi vnitřním a vnějším rámem podvozku na charakteristiky vypružení vozidla. Součástí práce byl i koncepční návrh torzního stabilizátoru v případě vnitřního ... -
Studie využití topologické optimalizace při vývoji rámu motocyklu
; Vedoucí práce: Vašíček Michal; Oponent práce: Purš Hynek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-12-18)Provedení topologické optimalizace součásti je způsob, jak stanovit optimální rozložení materiálu v návrhovém prostoru, a tím snížit hmotnost součásti při zachování požadované tuhosti. V této diplomové práci byla provedena ...