Zobrazují se záznamy 574-593 z 716

    • Studie koncepce pohonu motorových vozidel nezávislé trakce 

      Autor: Talacko Aleš; Vedoucí práce: Kolář Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Studie konstrukce hrubé stavby skříně nízkopodlažní tramvaje 

      Autor: Kujan Tomáš; Vedoucí práce: Kolář Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Studie mechanismů zvyšování podílu EGR ve válci motoru 

      Autor: Weiss Václav; Vedoucí práce: Doleček Vít; Oponent práce: Hanousek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-10)
      Cílem práce je prozkoumat možnosti vrstvení směsi v zážehovém motoru. V návaznosti na předchozí práce připravit návrh geometrií pro vrstvení směsi. Na těchto navržených geometriích provést CFD simulaci v programu AVL Fire ...
    • Studie pohonu dvojkolí s hypoidní nápravovou převodovkou 

      Autor: Komínek Martin; Vedoucí práce: Kolář Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Studie pohonu dvojkolí s dutou kloubovou hřídelí s BSI klouby 

      Autor: Švec Jiří; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Kalivoda Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-09-05)
    • Studie primárního a sekundárního vypružení podvozku vysokorychlostní jednotky 

      Autor: Mihulec Michal; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Čapek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-09)
      Tématem diplomové práce je studie primárního a sekundárního vypružení podvozku vysokorychlostní jednotky. V teoretické části jsou popsána řešení pojezdů vysokorychlostních vozidel s provozní rychlostí vyšší než 300 km/h. ...
    • Studie proveditelnosti autonomního tramvajového vozidla s dvounápravovým pojezdem 

      Autor: Matěj Dynybyl; Vedoucí práce: Heptner Tomáš; Oponent práce: Zelingr Miloš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)
      Tato diplomová práce je studií proveditelnosti autonomní tramvaje s jednonápravovými podvozky určené k provozu v režimu dynamické dopravy po stávající tramvajové infrastruktuře v Praze. Práce řeší základní koncepci vozidla, ...
    • Studie rekonstrukce přední části vozu Praga R1 

      Autor: Vojík Radek; Vedoucí práce: Baněček Jan; Oponent práce: Jirásek Aleš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-12)
      Předmětem diplomové práce je zanalyzovat a navrhnout možné úpravy nosné skořepiny vozu Praga R1 pro plně dvojmístnou variantu vozu. Téma jsem řešil pomocí navržení úprav podvozku, umožňující praktické ověření vlivu navržených ...
    • Studie rekonstrukce skříně tramvaje T3 na nákladní verzi 

      Autor: Dynybyl Matěj; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Kalivoda Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-23)
      Bakalářská práce se zabývá posouzení možností přestavby tramvaje T3 na nákladní (cargo) tramvaj pro kontejnerovou dopravu. Práce řeší otázky pevnosti a výpočtu upraveného rámu. Řeší zesílení konstrukce pomocí univerzální ...
    • Studie řešení brzdy pro vozy metra 

      Autor: Lhotan Radek; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Pechar Stanislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-23)
      Předmětem této práce je návrh kotoučové adhezní elektropneumatické brzdy pro vůz metra. Rešerše je zaměřena na srovnání dvou různých elektropneumatických brzdových systémů. Zde jsou popsány funkce jednotlivých komponent, ...
    • Studie spalovacího motoru s prstencovým ventilem jako prodlužovače dojezdu 

      Autor: Krch Martin; Vedoucí práce: Žák Zdeněk; Oponent práce: Lempera Aleš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-27)
    • Studie systému radiálního stavění náprav pro experimentální tramvajový podvozek 

      Autor: Václav Odvárka; Vedoucí práce: Bauer Petr; Oponent práce: Kalivoda Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-08-24)
      Bakalářská práce v úvodu shrnuje problematiku systémů rejdování. Druhá část pak shrnuje jednotlivé tramvaje a jejich podvozky, které se využívají v České republice a vyhodnocuje jejich vhodnost pro implementaci aktivního ...
    • Studie systému řízení teploty bateriových elektrických vozidel se srovnávací perspektivou 

      Autor: Thibault-Pierre Boulenger; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Kaněra Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-02)
      Current automotive sector is ruled by energetic consumption , especially in Europe. Vehicles have to pass precisely defined cycles on roller bench or on open road in order to measure their energetic consumption as accurately ...
    • Studie trakčního podvozku kolejového elektrobusu 

      Autor: Hromádka Tomáš; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Šindelář Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-01)
      Práce se zabývá koncepčním návrhem jednonápravového podvozku pro kolejový elektrobus. Teoretická část, zpracovaná formou rešerše, pojednává o různých konstrukčních řešeních kolejových podvozků. Byl zpracován typový výkres ...
    • Studie trakčního podvozku pro nízkopodlažní tramvaj 

      Autor: Komínek Martin; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Zakopal Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-30)
      Práce se zabývá podvozkem s poddajným rámem nízkopodlažní tramvaje. Popisuje provozní i konstrukční aspekty podvozku a jejich vazbu na vozidlo. Součástí práce je hmotnostní bilance vozidla, návrh vypružení, svislá dynamika ...
    • Studie únosnosti profilů při dynamickém zatížení 

      Autor: Coufal Filip; Vedoucí práce: Vašíček Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Studie vlivu fyzikálních parametrů na chybu měření nárazu hlavového impaktoru na kapotu vozidla 

      Autor: Jakub Ryška; Vedoucí práce: Vašíček Michal; Oponent práce: Jakubský Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-19)
      Tato diplomová práce se zabývá problematikou nárazových zkoušek spadající do kategorie ochrany chodců. Hlavním tématem pro vypracování byl zvláštní jev vyskytující se při testech s hlavovými impaktory v různých laboratořích. ...
    • Studie vlivu proměnné délky sacího potrubí na dynamické vlastnosti vozu Formule Student. 

      Autor: Matyáš Kajsrlík; Vedoucí práce: Červenka Libor; Oponent práce: Mareš Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-31)
      Tématem diplomové práce je studie variabilních sacích systémů a návrh pro použití do soutěže Formula Student. Sací trakt musí odolat tvrdým podmínkám soutěže a taktéž zlepšovat parametry monopostu. Sací systém musí být ...
    • Studie vlivu řešení koncepce podvozku na charakteristiky vypružení kolejového vozidla 

      Autor: Filip Najman; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Fridrichovský Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-24)
      Cílem této bakalářské práce bylo provést rešerši ohledně rozdílů mezi vnitřním a vnějším rámem podvozku na charakteristiky vypružení vozidla. Součástí práce byl i koncepční návrh torzního stabilizátoru v případě vnitřního ...
    • Studie využití topologické optimalizace při vývoji rámu motocyklu 

      Autor: Šebestián Jaroslav; Vedoucí práce: Vašíček Michal; Oponent práce: Purš Hynek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-12-18)
      Provedení topologické optimalizace součásti je způsob, jak stanovit optimální rozložení materiálu v návrhovém prostoru, a tím snížit hmotnost součásti při zachování požadované tuhosti. V této diplomové práci byla provedena ...