Studie proveditelnosti autonomního tramvajového vozidla s dvounápravovým pojezdem
Feasibility study of a 2-axle autonomous tramcar
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Matěj Dynybyl
Vedoucí práce
Heptner Tomáš
Oponent práce
Zelingr Miloš
Studijní obor
Dopravní, letadlová a transportní technikaStudijní program
Strojní inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce je studií proveditelnosti autonomní tramvaje s jednonápravovými podvozky určené k provozu v režimu dynamické dopravy po stávající tramvajové infrastruktuře v Praze. Práce řeší základní koncepci vozidla, provedení pojezdu, napájení vozidla a jízdní vlastnosti vozidla. This diploma thesis is a feasibility study of an autonomous tram with single-axle bogies intended for operation in the mode of dynamic transport on the existing tram infrastructure in Prague. The work addresses the basic concept of the vehicle, the design of the vehicle, power supply of the vehicle and running characteristics of the vehicle.
Kolekce
- Diplomové práce - 12120 [456]