Studie vlivu proměnné délky sacího potrubí na dynamické vlastnosti vozu Formule Student.
A study of variable intake manifold length effect on the dynamic properties of a Formula Student car.
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Matyáš Kajsrlík
Vedoucí práce
Červenka Libor
Oponent práce
Mareš Jakub
Studijní obor
Spalovací motoryStudijní program
Dopravní a transportní technikaInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tématem diplomové práce je studie variabilních sacích systémů a návrh pro použití do soutěže Formula Student. Sací trakt musí odolat tvrdým podmínkám soutěže a taktéž zlepšovat parametry monopostu. Sací systém musí být také navrhnut pro výrobu v útrobách dílen týmu CTU Cartech. V práci jsou popsána rozhodnutí a výsledky simulací, jež vedly k finálnímu produktu. Produkt je navrhnut na co nejnižší hmotnost a výkonnost. Práce obsahuje také seznámení s pohonnou jednotkou monopostu a rešerši sacích systémů. The topic of the diploma thesis is the study of variable intake systems and a proposal for use in the Formula Student competition. The intake tract must withstand the harsh conditions of the competition and also improve the parameters of the vehicle. The intake system must also be designed for production in the workshop of the CTU Cartech team. The work describes the decisions and simulation results that led to the final product. The product is designed for the lowest possible weight and performance. The work also includes an introduction to the vehicle drive unit and a search for intake systems.
Kolekce
- Diplomové práce - 12120 [430]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Návrh vstupního ústrojí experimentálního dmychadla
Autor: Jiří Hejna; Vedoucí práce: Klesa Jan; Oponent práce: Hermann Denis
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-27)Teoretická část práce shrnuje používaná konstrukční řešení vstupních ústrojí při uspořádání pohonné jednotky v trupu letounu neboli vstupních ústrojí se zakřivenou střednicí. Jsou vysvětleny návrhové požadavky, hlavní ... -
Metody komplexního hydrotechnického posouzení návrhu nízkotlakých vodních elektráren
Autor: Kantor Martin; Vedoucí práce: Sklenář Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-07-09)Tato práce se zabývá metodami komplexního hydrotechnického posouzení návrhu nízkotlakých vodních elektráren. První část se zabývá rešerší objektů a dispozičních řešení nízkotlakých vodních elektráren. Odráží se zde moderní ... -
Optimalizace výkonu a spotřeby motoru Yamaha R6 pro závodní trať.
Autor: Tomíček Libor; Vedoucí práce: Červenka Libor; Oponent práce: Lempera Aleš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-30)Předmětem této práce je analýza motoru Yamaha YZF-R6 použitém v závodních vozech Formula Student tým CTU CarTech, a úpravy daného motoru pro snížení spotřeby v závodním provozu. Úpravy se týkají jak samotné plnicí soustavy ...