ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Diplomové práce - 12120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Diplomové práce - 12120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tvorba virtuálního modelu dvouspojkové převodovky v prostředí Matlab - Simulink

Virtual model of a dual-clutch transmission in the Matlab-Simulink

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Vít Ritschel
Vedoucí práce
Kazda Lukáš
Oponent práce
Bokr Tomáš
Studijní obor
Motorová vozidla
Studijní program
Dopravní a transportní technika
Instituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá řešerší v oblasti manuálních, automatických a dvouspojkových převodovek nákladních vozidel. Blíže rozebírá konstrukci jednotlivých komponentů nutných pro přenost momentu ve dvouspojkových převodovkých. Praktická část se zabývá tvorbou simulačního modelu řazení 12° dvouspojkové převodovky IAV-12DCT-3550 při jízdě dopředu. Jsou v ní popsány bloky použité v modelu a jejich nastavení. Následně jsou vyhodnoceny výstupy simulace a jsou porovnány s parametry udávanými IAV.
 
The thesis deals with research in the field of manual, automatic and dual-clutch transmissions for trucks. It closely examines the construction of individual components necessary for torque transmission in dual-clutch transmissions. The practical part focuses on the creation of simulation model for the sifting of the 12-speed dual-clutch transmisson IAV 12-DCT3550 during forward driving. It describes the blocks used in the model and their settings. Subsequently, the simulation outpust are evaluated and compared with the paramaters specified by IAV.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/117246
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.682Mb)
PRILOHA (885.2Kb)
PRILOHA (2.555Mb)
PRILOHA (2.561Mb)
PRILOHA (121.8Kb)
POSUDEK (222.1Kb)
POSUDEK (235.9Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 12120 [456]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV