ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Diplomové práce - 12120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Diplomové práce - 12120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Studie regionálního vozidla HEMU 70

A design study of regional rail vehicle HEMU 70

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Filip Najman
Vedoucí práce
Kolář Josef
Oponent práce
Šindel Radek
Studijní obor
Kolejová vozidla
Studijní program
Dopravní a transportní technika
Instituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce se zabývá návrhem regionálního vodíkového čtyřnáprového vozidla HEMU 70. Byl proveden koncepční návrh vozidla a detailnější rozbor pohonného ústrojí a vypružení vozidla. Na závěr byly provedeny simulace pro ověření analytických výsledků.
 
This thesis deals with the design of a regional hydrogen four-axle vehicle HEMU 70. A conceptual design of the vehicle and a more detailed analysis of the vehicles drivetrain and suspension were carried out. In the end of the thesis were performed simulations to verify the analytical results.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/117419
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (18.90Mb)
PRILOHA (393.0Kb)
PRILOHA (782.7Kb)
POSUDEK (159.0Kb)
POSUDEK (780.9Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 12120 [456]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV